În cele cinci zile ale târgului Indagra, din acest an, nu a fost absolut de mirare faptul că standul companiei Karpaten Meat a fost mereu plin de vizitatori, actuali sau viitori parteneri de afaceri. Ca noutate absolută, prin vocea domnului Iulian Stancu-Beef Sales Manager al firmei, Karpaten Meat a anunțat cu această ocazie lansarea unei platforme on-line, mai precis, un adevărat shop on-line de comercializare a cărnii Angus, compania având posibilitatea de a onora orice comandă, în orcare colț al țării, în cca 2-4 zile, transportul fiind efectuat cu autospeciale care au capacitatea ca timp de 36 de ore să asigure o temperatură de 0 grade C. Referindu-se la activitatea firmei, domnul Stancu a declarat special pentru Meat.Milk. că, în momentul de față, Karpaten Meat are un efectiv de 7.000 de bovine din rasa Angus, din care 3.500 evectiv matcă. Însă, cel mai important lucru este renumele pe care acest tip de carne și l-a făcut în occident. După cum a aformat domnul Iulian Stancu, exporturile reprezintă acum 75 % din totalul producției iar, de exemplu, consumatorii din Germania sau din Elveția au început să solicite în magazine ”Angus de România”, dovadă a calității de excepție a cărnii. Ca proiect de viitor, domnul Stancu a anunțat că firma pe care o reprezintă intenționează ca, în viitorul apropiat, să pună în funcțiune propriul abator.