Stiri

126

În UK, curcanul a rămas regele mesei de Crăciun

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Potrivit firmei de cercetare Kantar Worldpanel, vânzările totale de curcan pentru 12 săptămâni care s-au încheiat în patru ianuarie 2015, au înregistrat o creștere în volum de 3,2%, față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit GlobalMeat.co.uk   Cu toate acestea, produsele de curcan proaspete au cunoscut o creștere minimă de doar 0,4%. În plus, suma cheltuită pentru curcanul proaspăt a scăzut cu 1,7%. În ciuda acestor cifre, piața rămâne optimistă. "Marea tendință pe care am observant-o de-a lungul ultimilor ani este o creștere a cererii pentru produse premium", explică Jason Winstanley, manager de cercetare la Moy Park. Nord-irlandezul producător de păsări de curte pretinde a fi cel mai mare om de afaceri din țară, din sectorul privat și unul dintre primii producători de păsări de curte din Europa.   Cercetările efectuate au arătat că, de Crăciunul trecut, mai mult de jumătate dintre consumatorii săi au susținut că pasărea tradițională de pe masa lor a fost curcanul. "58% din cumpărători ne-au spus că, de Crăciunul trecut, au avut curcan pentru cina de Crăciun. În timp ce în anii anteriori, majoritatea acestor cumpărători poate ar fi cumpărat un întreg curcan simplu, acum piața se îndreaptă către coroane premium și articulații, umplute și alte produse cu valoare adăugată. "   Cu toate acestea, Ed Hurford, președintele Asociației tradiționale a fermierilor de curcani (TFTA), consideră că, totuși, curcanii întregi rămân favoriți în perioada festivă.   TFTA este un grup format din aproximativ 60 de familii de fermieri care produc proprii lor curcani, pe care îi vând în principal, la poarta fermei și la măcelariile locale. Hurford spune că aproximativ 80% din produsele lor sunt curcani întregi, în timp ce coroanele și produsele premium reprezintă doar 20%. "Păsările întregi sunt mai bune din punct de vedere valoric, pentru că de fiecare dată când se taie un produs acesta costă bani, iar consumatorul este atent la lira lui."

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2