124

În S1, Olympus a înregistrat un plus 11%

autor

MeetMilk.ro

distribuie

La finalul primului semestru al anului 2015, Olympus a înregistrat un plus de 11 %, în dreptul cifrei de afaceri, probând că rezultatele celei mai mari investiţii de la zero în industria laptelui încep să se vadă: „iaurtul grecesc“ este aproape de podium în lactate.

  Fabrica de Lapte Braşov, producătorul local al brandurilor de lactate Olympus, Oly şi Familia Braşoveanu, şi-a propus să atingă o cifră de afaceri de 75 mil. euro anul acesta, după un prim semestru în care businessul a crescut cu 11%. „Anul 2015 va fi unul bun pentru Olympus. Estimările noastre indică atingerea unei cifre de afaceri de 75 de milioane de euro, cu 10% mai mare faţă de anul trecut, în condiţiile în care piaţa a rămas la aproximativ acelaşi nivel. De asemenea, ne aşteptăm să crească şi nivelul de profitabilitate“, a declarat pentru ZF Ilias Pliatsikas, directorul general al companiei, citat de Ziarul financiar.   Cu acest rezultat, producătorul se menţine pe poziţia a patra în clasamentul celor mai mari jucători din industria lactatelor, pe primele locuri situându-se Albalact, Danone şi FrieslandCampina, ultimul având anul trecut un rulaj consolidat de 90 mil. euro. În ultimii ani, afacerile de pe plan local ale grupului grec Olympus au crescut constant, iar o pondere importantă în business o reprezintă exporturile, care conform ultimelor date aduceau circa 75% din business.   În plus, anul trecut producătorul din Hălchiu (jud. Braşov) a trecut pe profit, înregistrând un câştig de 448.000 lei (100.000 euro), după pierderi de circa 5 mil. lei (1,1 mil. euro) în anul precedent. Businessul local al Olympus a „luat avânt“ din 2011 de când a fost inaugurată fabrica de la Braşov, o investiţie de circa 75 mil. euro. Grupul grec este prezent în România din 1999, iniţial având o unitate de producţie la Baraolt (Covasna). „Am continuat şi în acest an tendinţa de creştere a cifrei de afaceri, aşa cum se întâmplă chiar de la primul an operaţional pe piaţa românească. Urmăm îndeaproape planul stabilit atât la nivelul întregului an, cât şi al primului semestru. În primele şase luni am înregistrat o creştere de 11% a cifrei de afaceri faţă de perioada similară a anului precedent.“

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2