Tehnologii

178

In premiera la Alimentaria, Negro 2000 mizeaza pe produse naturale 100 %

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Cu o cota de export de doar 5 % din volumul total de afaceri, Negro 2000 dovedeste prin participarea in premiera la targul Alimentaria ca este decisa sa iasa tot mai mult pe pietele internationale, asta, dupa ce, asa cum am anuntat anterior, si-a intensificat prezenta si in zona publicitatii, pe plan intern.   Referindu-se la acest moment, domnul Dragos Trache-Coordonator de Export al companiei, ne-a declarat ca atuul pe care mizeaza firma bucuresteana, in oferta pe care o directioneaza spre viitorii beneficiari externi, este pestele afumat natural, cu rumegus de fag, dupa o reteta scotiana. De altfel, asa cum ne-a declarat domnul Trache, Negro 2000 este in prezent singura firma romaneasca de profil care mai afuma natural.   Un alt atuu o reprezinta salatele de incre fara conservanti dar, si mai important, marea capacitate a tehnologilor companiei de a adapta retetele potrivit specificului national al fiecareti tari, la gustul local, acolo unde produsele cu marca Negro 2000 sunt exportate. (Corespondenta de la Barcelona, 16 aprilie 2018, Ilie Stoian)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2