125

În 2015, afacerile Danone România au crescut cu 6 %

autor

MeetMilk.ro

distribuie

„Danone România a avut un an bun în 2015, an în care ne-am reconfirmat poziția de lider pe segmentul de iaurturi, care reprezintă business-ul nostru principal. Evoluția pozitivă a venit ca urmare a redefinirii strategiei și a concentrării pe iaurturile din gamele de sănătate activă, de răsfăț și pentru copii, iaurturi cu plus valoare pentru consumatori”, declară Adrian Pascu, director general Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice. Veniturile Danone România au depășit 484 milioane lei în 2015, în creștere cu 6% față de anul precedent, conform bilanțului depus de companie.   Iaurturile din gamele de sănătate activă, de răsfăț și pentru copii din portofoliul Danone au crescut semnificativ, chiar și cu două cifre, creștere susținută și de contextul economic favorabil. „Cred că a contat mult și tendința de a alege alimente cât mai sănătoase, tot mai vizibilă pe piața locală, în condițiile în care iaurtul este un produs recunoscut pentru beneficiile sale digestive”, explică Adrian Pascu.   O contribuție semnificativă la evoluția business-ului în 2015 l-a avut și extinderea producției pentru alte piețe din Europa, fabrica Danone din București funcționând deja ca un centru regional. Spre exemplu, sortimente de Activia produse în România au ajuns anul trecut pe alte 12 piețe europene. „Performanța foarte bună a fabricii și laptele de cea mai bună calitate ne ajută să producem cu succes și pentru alte piețe. Fabrica noastră din București folosește majoritar lapte de la fermierii parteneri din România, procesând în jur de 50 milioane litri de lapte anual,” spune Adrian Pascu.   El adaugă, de asemenea, că „rămâne o prioritate să consolidăm un business sustenabil și profitabil, care să ne permită să ne dezvoltăm și să ne continuăm investițiile. Avem un început bun și în 2016 și sunt sigur că ne vom continua construcția de valoare pentru companie, angajați, consumatori și societate în general.” Danone România   Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999.   Danone România face parte din compania Danone, activă în domeniile: produse lactate proaspete, ape minerale îmbuteliate, alimentaţie pentru bebeluşi și alimentație medicală avansată. Danone a făcut primul pas pe piață în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special copiii. Astăzi, compania își urmărește misiunea de a ajuta un număr cât mai mare de oameni să-și construiască, să-și mențină și să-și protejeze capitalul de sănătate, oferind produse sigure, gustoase și de cea mai bună calitate, menite să fie alegeri sănătoase cu bună densitate nutrițională și să adreseze nevoile diferitelor comunități.   Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), mărci de răsfăț (Danette, Cremosso) și gamele Danone cu iaurt simplu și cu fructe, așa cum sunt în România Natural și Delicios.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2