Stiri

114

Horoi: Marile rețele de retail accentuează presiunea

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Într-o declarație făcută pentru Ziarul financiar, domnul Grigore Horoi, președintel al Agricola Internațional Bacău afirmă că ”lanţurile internaţionale pun o presiune foarte mare pe preţurile de la raft şi impun şi o serie de taxe precum cele de intrare, de raft sau de marketing, toate acestea fiind elemente care îşi pun amprenta asupra profitabilităţii businessului. Cu toate acestea, prezenţa în supermarketuri şi hipermarketuri este obligatorie deoarece cele 1.200 de magazine din comerţul modern asigură jumătate din vânzări, restul fiind împărţit între cele 60-70.000 de chioşcuri, alimentare, magazine de bloc şi uneori şi între magazinele proprii şi exporturi. Lanţurile internaţionale, pentru că au o reţea extinsă şi pentru că asigură un volum mare de vânzări, au o forţă mare de negociere atunci când discută cu produ­cătorii locali. Mai mult, expansiunea agresivă a străinilor şi forţa lor de negociere, care se traduce în preţuri mai mici la raft, au dus la dispariţia câtorva mii de magazine mici şi la scăderea afacerilor acestora.” (Mai multe, pe www.zf.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2