121

Grupul Albalact și-a crescut vânzările cu 10%!

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Grupul Albalact, din care fac parte companiile Albalact SA, Rarăul SA Câmpulung Moldovenesc și Albalact Logistic SRL, a înregistrat în primele șase luni ale anului o cifră de afaceri de 237.879.607 lei, cu 9,27% mai mare decât în aceeași perioadă a lui 2014, potrivit datelor oficiale de la Bursa de Valori București, pentru prima jumătate a anului. În ceea ce privește profitul net obținut de grupul de companii Albalact în primul semestru, acesta este de 4.954.007 lei, mai mare cu 86% față de profitul din aceeași perioadă a anului trecut, se arată în aceleași raportari financiare IFRS consolidate. „La începutul anului spuneam că strategia companiei pentru anul acesta este orientată către o creștere sănătoasă a afacerilor care să susțină în primul rând profitul. Ne bucurăm că ne-am încadrat pe o direcție potrivită și că rezultatele bune au apărut deja, iar acest lucru se datorează în special planurilor de reașezare a portofoliilor și de dezvoltare în categorii pe care noi le vedem cu un potențial important de creștere. A contribuit la aceste rezultate proiectul Zuzu Bifidus iaurturi cu culturi lactice vii, pe care l-am implementat în această vară, într-o categorie esențială pentru consumator, anume „sănătatea activă”. Vom continua această strategie și vom veni în toamnă chiar cu proiecte de repoziționare a unor brand-uri și de intrare pe segmente noi pe care nu eram prezenți până acum. Ne așteptăm ca piața laptelui să se stabilizeze, după evenimentele de anul acesta. Credem că premisele sunt bune și ne vor ajuta să încheiem anul cu obiectivele îndeplinite”, declară Stephane Batoux, Director General Albalact, potrivit unui comunicat de presă al firmei. Printre proiectele recente ale companiei care au contribuit la performanțele financiare se numără extinderea portofoliului de iaurturi în segmentul sănătate activă, prin lansarea Zuzu Bifidus, cu o combinație de culturi lactice vii (Bifidobacterium BB-12 și Lactobacillus acidophilus LA-5). „Segmentul iaurt este pentru Albalact un obiectiv important încă din anul 2012, când compania a adus schimbări mari în portofoliu. De-atunci, an de an, Albalact a investit în iaurturi, atât la nivel de produs, cât și la nivel de ambalaj. Anul trecut, compania a modernizat linia de ambalare pentru iaurt și a introdus și ambalaje noi in portofoliu. Extinderea continuă în categorie a adus compania Albalact între primii trei producători de iaurt din țară. Compania a înregistrat o cotă de piață volumică de 17.0% pe segmentul Iaurturi, în 2014, cconform A.C Nielsen Retail Audit in perioade cumulate Ian 2014 – Dec 2014, în Total Romania”, se mai arată în comunicatul de presă. Potrivit raportului, Albalact este lider cu brandeul Zuzu în piața de lapte (lapte UHT și lapte pasteurizat) din anul 2008. Aceeași poziție este deținută și în segmentul untului de masă și în cel al smântânii, cu brandul omonim De Albalact, în timp ce extinderea în categoria iaurt cu portofoliul Zuzu a adus compania între primii trei producători de iaurt din țară. Cu brandul Rarăul și gama de brânză proaspătă de vaci compania a urcat pe locul 2 în această categorie.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2