121

Gigantul Emmi suferă din cauza scăderii prețului la lapte

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Rezultatele financiare a gigantului elvețian de produse lactate, Emmi, arată că, deși s-a înregistratun declin intern de 3% a vânzărilor, din cauza concurenței acerbe, un semnal pozitiv au înregistrat brand-urile Emmi Café Latte, dar și iaurt bogat în proteine YoQua. Brânza proaspătă a înregistrat vânzări stabile în țară, dar a înregistrat presiuni ridicate la import.   Pe plan internațional, compania a cunoscut o creștere organică bună în SUA și Tunisia pentru brânzeturile sale, cu 2,8% creștere organică raportată pentru cele două Americi, potrivit Dairyindustries.com. Produsele proaspete au înregistrat și ele o creștere, datorită brandurilor Emmi Caffè Latte în Marea Britanie, Austria și Benelux, dar și produselor de desert, vândute în Italia. Cu toate acestea, de afaceri de brânză din Europa, concentrat în mare măsură de exporturile de brânză elvețiană, au suferit ca urmare a monedei euro slabe.   Emmi așteaptă ca situația pieței să rămână o provocare pentru restul anului 2015. În Elveția, presiunile din turism înregistrate la vânzările cu amănuntul dar și importurile mai mari, concurența acerbă a prețurilor în afaceri industriale, și consumul în scădere în sectorul de servicii alimentare sunt vizibile. Compania anticipează că efectele negative ale monedei euro slabe asupra vânzărilor din Elveția ar putea fi chiar mai mari, în a doua jumătate a anului. În Divizia de afaceri pentru cele două Americi, se anticipează o creștere organică bună, în special în Tunisia, în timp ce dezvoltarea în Chile este probabilă să rămână dezactivată. În divizia de afaceri Europa, piețele din nordul Europei vor fi mai stabile decât cele din sudul Europei. Presiunea , din punct de vedere economic, va fi mult mai  mare asupra Italiei și Germaniei, care, pe fondul unui euro slab vor fi sensibile la preț, în timp ce Marea Britanie va beneficia, ca un non-membru al zonei euro. La nivel de grup, Emmi se așteaptă la o scădere organică a vânzărilor de -3% la -2%. Emmi anticipează un EBIT de între CHF170 milioane și milioane de CHF180 (anterior CHF150 milioane la CHF160 milioane de euro).

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2