122

GfK achiziționează NORM Research & Consulting

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat)

GfK achiziționează NORM Research & Consulting AB, o companie de cercetare de piață suedeză specializată în cercetări virtuale de cumpărător. Produsul lor de bază este un software care simulează un mediu de cumpărături pentru diverse scopuri de cercetare.

  Simstore, software-ul de cloud al lui NORM, permite analiza eficientă a comportamentului cumpărătorilor. Cu rezultatele cercetării, clienții își pot optimiza strategia de preț, sortimentația, ambalajele, aranjarea la raft și lansările de produse. Simstore creează medii de cumpărături foto-realiste în două și trei dimensiuni. Simstore a fost dezvoltat în ultimii 10 ani pentru a deveni o platformă de cercetare vârf de lance pentru studierea comportamentului cumpărătorilor. Acesta permite analize scalabile și eficiente de comportament fără a fi nevoie de studii de testare scumpe și consumatoare de timp în medii fizice. Mediile simulate sunt fie ale unor retaileri care dețin magazine fizice, fie ale unor retaileri online.   Până în prezent, Simstore a derulat cercetări în rândul a milioane de consumatori din peste 30 de țări, crescându-și capabilitățile împreună cu GfK. Debra A. Pruent, membru în Consiliul de Administrație GfK și responsabil pentru sectorul dedicat experiențelor consumatorilor comentează: "Digitalizarea este cea mai mare oportunitate pentru cercetare de piață. Cu tehnologia de care dispune NORM Research & Consulting, proiectele de cercetare ale clienților pot fi implementate rapid și eficient oriunde în lume. Compania este unul dintre liderii în această tehnologie și printre clienții săi se numără deja mulți dintre cei mai mari producători de bunuri de larg consum din lume. Software-ul accesibil completează ideal portofoliul GfK de cercetări de cumpărător, oferind un avantaj competitiv enorm."   Adrian Sanger, coordonatorul studiilor de cumpărător la GfK, adaugă: "Această achiziție extinde oferta noastră de studii despre cumpărător dedicată clienților din piețele de FMCG, de retail și de tehnologie. Prin îmbinarea datelor comportamentale cu Simstore, clienții au o viziune completă asupra cumpărătorului la nivel global, generând soluții clare pentru a optimiza prezența la raft, canalele de distribuție alese și experiența de cumpărare." Anders Örbom, co-fondator și CEO al NORM Research & Consulting, adaugă: "Ca pionieri în domeniul cercetărilor virtuale de cumpărător, am pus pasiunea și experiența noastră în dezvoltarea unei soluții software optime. Sub umbrela GfK, putem acum măsura și integra tehnologia noastră într-un portofoliu global dedicat cumpărătorului. Împreună, oferim o colecție unică de instrumente de cercetare și ne consiliem clienții în activitățile lor strategice și operaționale adresate cumpărătorilor."   Andreas Lee, co-fondator al NORM Research & Consulting, comentează: "Suntem foarte încântați că am devenit parte a GfK. Noua configurare va consolida și mai mult dezvoltarea de către noi a unor metode inovatoare de a înțelege și a anticipa comportamentul cumpărătorilor." NORM Research & Consulting AB a fost inființată în anul 2003 și are 60 de angajați aflați sub coordonarea fondatorilor Anders Örbom și Andreas Lee. Din locațiile sale din Stockholm și Amsterdam, compania desfășoară proiecte globale pentru clienți, precum Unilever, Carlsberg, Nestlé, Arla Foods și Philips.   Despre GfK   Prezentă pe piaţa locală din 1992, GfK România este, de peste 14 ani, institutul numărul 1 de cercetare de piaţă, cu o cifră de afaceri de 16,2 milioane euro în 2014. Activităţile GfK România sunt structurate în două sectoare, Consumer Choices şi Consumer Experiences. GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informaţii relevante despre piaţă şi despre consumatori şi care ajută companiile să ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experţi în cercetarea de piaţă îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experienţă GfK în ştiinţa datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de ţări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare şi abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri acţionabile, care să permită clienţilor săi să-şi îmbunătăţească avantajul competitiv şi să îmbogăţească experienţele şi alegerile consumatorilor. Pentru mai multe detalii, vizitaţi www.gfk.com/ro sau urmăriţi GfK pe Facebook: https://www.facebook.com/gfkromania.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2