Tehnologiieye

513

Fulga și-a crescut cota de afaceri cu 36 %
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Potrivit informațiilor furnizate de compania Albalact, pe site-ul său, într-un deceniu de existenta pe piata laptelui UHT, laptele Fulga a castigat un capital de imagine urias si a devenit un simbol pentru copii, simbolul vacutei istete, vesele, mucalite, versatile, care are raspunsuri la toate intrebarile si le aduce celor mici lapte bun.   Fulga detine marele merit de a fi contribuit la cresterea categoriei UHT si se bucura de simpatia consumatorilor sai datorita comunicarii neconventionale.   Relansată în toamna anului trecut, marca Fulga deține o cotă de peste 10% din vânzările anuale ale firmei transilvănene.   Cât privește campania declanșată spre finalul anului 2017, s-a concretizat cu un plus de 36 %, ca cifră de afaceri, pentru aceast produs.

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.