124

Frigoglass România speră la creșterea vânzărilor cu 10 %

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Frigoglass România, cel mai mare producător local de vitrine şi echipamente frigorifice, parte a grupului Frigoglass din Grecia, va ajunge la finalul anului la peste 900 de angajaţi la Timişiara, după crearea a 150 de noi locuri de muncă şi creşterea vânzărilor cu 10% faţă de anul trecut.

  „Creşterea cifrei de afaceri se datorează vitrinelor frigorifice iCool (pe care grupul le vinde către Coca-Cola – n. red.). Este o creştere impresionantă dacă ne uităm la ce se întâmplă în restul Europei“, a spus pentru ZF Nikos Mamoulis, CEO al grupului elen. Executivul a precizat că prăbuşirea economiei elene şi tensiunile din Grecia nu afectează businessul companiei în condiţiile în care doar 3-5% din cifra de afaceri vin din Grecia. La nivelul întregului grup, 41% din vânzări provin din Europa de Est, iar 18% din Europa de Vest. Africa şi Asia asigură fiecare câte 19% din vânzări, iar SUA 3% din businessul anual de 340 de milioane de euro. România contribuie cu peste 25% în cifra de afaceri a grupului.   Frigoglass România a avut anul trecut o cifră de afaceri de 405,8 mil. lei (91,4 mil. euro), în creştere cu 4% faţă de 2013, impulsionată de vânzările din Euro­pa de Vest, iar în acest an speră să aibă afaceri şi mai mari. „Ne aşteptăm în continuare la o creştere a cifrei deafaceri, creştere bazată în principal pe lansarea unor noi familii de produse“, a declarat pentru Ziarul financiar, Radu Cotuna, plant manager al Frigoglass.   Valoarea exportului realizat de companie anul trecut a crescut cu 5%, ajungând la 366,6 mil. lei, de la nivelul de 348,3 mil. lei în 2013. Profitul net al firmei a crescut în 2014 de aproape trei ori, de la 3 mil. lei în 2013 la 8 mil. lei anul trecut. În 2013 compania a raportat afaceri de 389,6 mil. lei. Potrivit lui Cotuna, creşterea profitului se datorează atât avansului cifrei de afaceri, cât şi creşterii productivităţii muncii.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2