Tehnologii

235

FrieslandCampina va produce deserturi lactate pe bază de proteine din zer

autor

MeetMilk.ro

distribuie

FoodIngredients informează că FrieslandCampina și Zeelandia și-au unit forțele pentru a crea o alternativă accesibilă pe bază de proteine ​​din zer față de cheesecake-ul premium din New York.

Numit The New Cheesecake, folosește ingrediente locale, oferind brutăriilor și punctelor de vânzare din Europa și Asia posibilitatea de a-și crea propriile variante unice.

Alternativa high-end se potrivește, de asemenea, cu gustul premium, cremozitatea și structura netedă a unui tort de brânză tradițional din New York.

Noul Cheesecake se bazează pe proteine ​​din zer. Amestecul de crustă al Zeelandiei este completat cu crema de brânză proaspătă FrieslandCampina într-o rețetă cu un amestec de ingrediente gata de utilizat.

Rezultatul este un „cheesecake delicios satisfăcător” care depășește, de asemenea, provocările de crăpare a suprafeței, adesea întâmpinate în arena de panificație.

„Există mai multe calități de cheesecakes pe piață în Europa și Asia, cu diferite tipuri de brânză, dar cea mai mare creștere a cererii este pentru cheesecake real american premium”, spune Eelco van Oosterbosch, lider global la categoria Royal Zeelandia Group.

„Consumatorii caută adevăratul, iar brutarii doresc aplicații sofisticate cu adevărat indulgente și sofisticate. Până în prezent, nicio alternativă nu a reușit să se potrivească sau să depășească calitatea prăjiturii de brânză americane ”, notează el.

„Împreună cu profesioniștii de la FrieslandCampina, suntem mândri să vă prezentăm The New Cheesecake. S-a dovedit a fi la fel de cremos, neted și satisfăcător ca originalul, oferind o experiență de brânză indulgentă, cu un echilibru senzorial optim între note dulci și proaspete acre, o consistență bogată și cremoasă și o senzație de gură netedă și catifelată”.

„Suntem foarte încântați să obținem o altă soluție inovatoare pe piață împreună cu unul dintre partenerii noștri de preț, adaugă Suzanne van den Eshof, director de marketing global la FrieslandCampina Ingredients Food & Beverages.

„Acest cheesecake reinventat întruchipează filozofia noastră de a lucra cu partenerii noștri pentru a crea momente de simțire bună prin livrarea de produse de înaltă calitate, pline de îngăduință, oferind simultan oportunități de a adăuga răsuciri locale, cum ar fi fructe, arome sau topping-uri.”

Pe lângă replicarea texturii delicioase netede și cremoase, care face ca Cheesecake-ul american să fie atât de popular, The New Cheesecake de Zeelandia și FrieslandCampina este o opțiune mai durabilă.

În loc să livreze produsul finit congelat, The New Cheesecake folosește ingrediente și producție locale și un lanț de aprovizionare nou creat. Brutăria creează tortul de brânză cu performanțe satisfăcătoare de fiecare dată.

„Noul Cheesecake, care va oferi exact ceea ce a poftit piața. De la oportunități de vânzare susținute pentru a ajunge la segmentul de cheesecake high-end, o rețetă de bază și o gamă de idei inspiraționale pentru a oferi diferențierea clienților la crearea de valoare în toate brutăriile, rețelele de vânzare cu amănuntul premium și lanțurile de restaurante rapide: tort de brânză fără crăpături de fiecare dată. ”

„Împreună, am explorat fiecare opțiune de a veni la acest produs indulgent, asigurând în același timp o amprentă de carbon mai mică”, conchide Van Oosterbosch.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2