Stiri

156

Fonterra: 5 tendințe în domeniul ingredientelor pentru lactate

autor

MeetMilk.ro

distribuie

NZMP, marca globală a ingredientelor Fonterra, a studiat perspectivele unora dintre cei mai mari furnizori de soluții în domeniul alimentației din lume, pentru a-și defini cele mai importante cinci tendințe în domeniul ingredientelor lactate pentru anul 2019.   Alex Turnbull, directorul de marketing al NZMP, a declarat pentru Dairy Reporter: "La nivel macro, aceste tendințe sunt determinate de o evoluție demografică globală, rapidă și de creștere a bogăției. NZMP ajută clienții noștri să răspundă nevoilor lor în schimbare ale consumatorilor, fiind relevanți și vizibili, la scară. Cu o gamă largă de ingrediente pe bază de lactate și o gamă largă de expertiză globală în domeniul produselor lactate, care conduce lumea, NZMP joacă un rol activ în promovarea acestor tendințe. "   Sănătate digestivă   New Nutrition Business si Mintel raporteaza cresterea gradului de constientizare a oamenilor asupra stiintei microbiome si a modului in care aceasta poate afecta sanatatea si bunastarea globala, schimba modul in care consumatorii se gandesc la alimente. Ca urmare, există o creștere a cererii de masă pentru produsele care se concentrează asupra sănătății digestive. Astfel, NZMP  a determinat primele 5 tendințe în domeniul lactatelor pentru anul 2019

  1. Sănătate digestivă
  2. Snacking ca o ocazie în sine
  3. Etica merge 360
  4. Bunăstarea totală
  5. Consumul aventuros

  James Dekker, manager de programe NZMP, nutriție și sănătate, spune că o dietă care ajută la sănătatea intestinului poate avea mai multe beneficii.   Ani de cercetare au fost efectuate pe probiotice si rolul lor in sustinerea bacteriilor intestinale bune. În trecut, efectul probioticelor asupra microbiomei intestinului a fost totul despre confortul digestiv și wellness. Într-adevăr, probioticele de lapte sunt căutate și sunt bine cunoscute pentru susținerea imunității.   Mai recent, am inceput sa vedem dovezi ca probioticele pot juca alte roluri benefice in domenii precum cognitie, antiinflamare si sanatate metabolica. Acestea se deplasează acum mai mult ca parte a produselor sportive și a stilului de viață activ pentru adulți. "   Potrivit companiei New Nutrition Business, iaurtul iese în evidență consumatorilor ca fiind unul dintre primele trei "alimente bune" pentru sănătatea digestivă, împreună cu fructele și legumele.   Snacking-ul, ca o ocazie în sine   NZMP a declarat că cercetările sale arată că snacking-ul are o cotă de 40% din consumul de alimente și băuturi pe diverse piețe și devine o ocazie de masă stabilită în sine. Pe măsură ce soluțiile pentru snacking devin mai accesibile și comune, cererea pentru calitatea alimentelor și a băuturilor în snacking evoluează, de asemenea.   Potrivit lui Roshena De Leon, managerul NZMP Global Insights, "tendința de snackificare evoluează și nu există limite pentru dezvoltarea noilor produse. Innova informează că opțiunile sănătoase de gustări au arătat cea mai rapidă creștere a dezvoltării de produse noi în ultimii cinci ani, iar consumatorii se așteaptă să plătească o primă pentru gustări sănătoase / funcționale ".   Etica 360   Interesul consumatorilor în ceea ce privește aprovizionarea etică și sustenabilitatea continuă, care se dezvoltă acum pe întreg lanțul de aprovizionare.   Potrivit companiei Globaldata, 41% dintre consumatori caută logouri etice sau durabile atunci când fac cumpărături, 38% sunt dispuși să plătească o primă pentru materialele sustenabile, iar 30% sunt dispuși să plătească pentru pretențiile de responsabilitate socială.   Lara Phillips, manager, valoare sustenabilă, spune că preocuparea consumatorilor cu privire la durabilitate îi va face să caute produse care sunt atât "sănătoase pentru lume", cât și "sănătoase pentru mine".   Bunăstare totală   Consumatorii sunt din ce în ce mai atenți la sănătatea lor generală, evoluând de la corpul fizic la cel total, mintea și bunăstarea emoțională. Ca rezultat, poziționarea produselor pe criterii demografice, cum ar fi vârsta și sexul, va deveni mai puțin relevantă în locul poziționării bazate pe stilul de viață.   De Leon a spus: "În conformitate cu această tendință, așteptăm să vedem mai multe oportunități de colaborare între categorii aparent deconectate sau independente, de exemplu, alimente și obiecte gadget, îmbrăcăminte și băuturi, păstrarea alimentelor și formula. Vor fi, de asemenea, mai multe oportunități de încrucișare a vânzării și promovării încrucișate, legate de un obiectiv comun, pentru a ajuta consumatorii să obțină o stare de sănătate totală ".   Consumul aventuros   Salupele urmărite de Mintel arată o creștere cu 39% a lansărilor de alimente și băuturi, cu un "mesaj de identificare" care apare pe pachet în 2017 și 2018. Innova constată că "excitarea curiozității consumatorilor prin includerea unui element de surpriză" este o modalitate de a activa acest trend.   Potrivit lui De Leon, "experiențele noi ca parte a consumului de alimente și băuturi rămân importante. Consumatorii vor acorda valoare autenticității acestor experiențe în locul produselor generice și vor acorda mai multă atenție ofertelor de calitate superioară, unice și diferențiate. În plus, glocalizarea alimentelor care au început acum câțiva ani va avea un impuls și vom vedea că vor fi introduse mai multe alimente etnice, inclusiv opțiunile de lactate etnice ".

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2