Stiri

462

FMI: Încrederea consumatorilor în mărcile private continuă să crească

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Un nou raport al FMI - Food Marketing Association, citat de StoreBrands.com, dezvăluie că prețul nu este singurul motiv pentru care cumpărătorii cumpără mai multe produse cu marcă de magazin.

Crește frecvența achiziției

Consumatorii cumpără produse de marcă privată cu o frecvență mai mare. În ultimii ani, inflația a fost principalul factor care i-a determinat pe cumpărători să aleagă produse cu etichetă privată, deoarece au căutat să economisească bani și să facă rost de bani.

Dar, pe măsură ce prețurile se moderează, apetitul consumatorilor pentru mărcile private este de așteptat să rămână puternic, conform unui sondaj recent realizat de FMI - Asociația industriei alimentare pentru raportul Power of Private Brands: What’s Ahead for Shoppers and Private Brands din 2024.

Analiza din acest an de la FMI relevă o accelerare a obiceiurilor de cumpărare a mărcilor private. Aproape 7 din 10 (69%) cumpărători de produse alimentare au spus că cumpără mărci de magazine cel puțin ocazional, cu 46% cumpărând mărci private cel mai mult sau tot timpul.

 În plus, aproximativ 60% dintre cumpărători au spus că cumpără mărci private „mult mai mult” sau „oarecum mai mult” în ultimul an, comparativ cu doar 26% pentru mărcile naționale.

Vor continua să cumpere PL

În general, 90% dintre cumpărători spun că probabil că vor continua să cumpere mărci private în cazul în care inflația sau prețul alimentelor s-ar diminua, ceea ce indică loialitatea în creștere a cumpărătorilor pentru mărcile din magazine.

„Deși presiunile inflaționiste ar fi putut fi catalizatorul care i-a determinat pe consumatori să încerce mai multe produse de marcă privată în ultimii câțiva ani, cumpărătorii au ajuns să aprecieze în mod clar calitatea și valoarea oferite de mărcile de magazine”, a declarat Doug Baker, vicepreședinte al Relațiilor cu industrie cu FMI. „Majoritatea covârșitoare a cumpărătorilor ne spune că intenționează să continue să cumpere mărci private în viitor, chiar dacă prețurile la alimente se normalizează.”

Cumpărătorii adaugă Baker sunt motivați să cumpere mărci de magazine pentru că le place calitatea și gustul produselor, nu doar datorită accesibilității și valorii oferite de mărcile private.

„Această încredere și loialitate crescândă pe care consumatorii le-au dezvoltat pentru mărcile private evidențiază modul în care aceste produse au evoluat cu adevărat pentru a deveni o extensie a mărcii și a propunerii de valoare a retailerilor, ceea ce se reflectă în modul în care mărcile private joacă, de asemenea, un rol mai important în modul în care consumatorii. decideți unde să faceți cumpărături pentru mâncare”, a spus el.

Prețul (68%) și valoarea bună (67%) continuă să fie principalele motive invocate de cumpărători pentru a cumpăra mai multe articole de marcă privată.

Consumatorii apreciază calitatea produselor private label

Cu toate acestea, 65% dintre cumpărători au menționat un alt motiv decât prețul și valoarea care le motivează achizițiile de marcă privată. Dintre acestea, cumpărătorii au citat calitatea (30%), gustul (26%) și satisfacerea nevoilor de soluții alimentare (16%) ca unii dintre factorii care determină deciziile lor de cumpărare a mărcii magazinului.

În mod remarcabil, mai mult de jumătate dintre acei cumpărători care au spus că „calitate” este motivul pentru care au cumpărat produse de marcă privată au remarcat că articolul marca magazinului este comparabil cu cel al unei mărci naționale.

Cumpărătorii de alimente au mai spus FMI că mărcile private sunt la fel de bune ca mărcile de nume într-un număr de domenii cheie.

Când au fost întrebați ce tip de marcă este mai bun, 59% dintre cumpărători au spus că mărcile private și de nume sunt egale în furnizarea de informații detaliate despre produse; 57% au spus că au considerat că mărcile private sunt la fel de sănătoase ca echivalentul mărcii lor de producător; iar 63% au spus că brandul privat este la fel de bun pentru planetă ca și marca națională.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2