Stiri

117

Finanțare pan-europeană pentru promovarea consumului de carne de miel

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Un program pan-european de trei ani pentru încurajarea consumului de carne de miel a fost anunțat de organismul britanic ce guvernează sectorul cărnii de vită și miel (Eblex). Campania vizează în special persoanele cu vârste între 25 și 45 de ani.   Campania de 7,7 milioane euro, care va demara în primăvara anului 2015, va fi susținută printr-o investiție anuală de 1,5 milioane € de la Eblex, Bord Bia și Interbev, sumă care va fi uterior compensată de către Uniunea Europeană.   Șase țări vor beneficia de acest sprijin - Anglia, Irlanda, Franța, Belgia, Germania și Danemarca - piețe care au fost identificate ca având un potențial semnificativ în domeniu. Scopul campaniei este acela de a opri declinul consumului și producției de carne de oaie, care a contabilizat la nivel european o scădere de 25% începând cu anul 2000, prin creșterea gradului de conștientizare cu privire la importanța producției europene de carne de miel, și la versatilitatea utilizării cărnii de miel.   Campania va cuprinde comunicarea online, lucrul cu bloggerii și jurnaliștii din domeniul gastronomiei, promovarea la raft, acordarea de stimulente pentru măcelării și publicitate prin tipărituri; va fi vizată în special populația cu vârste între 25 și 45 de ani. Anunțul privind finanțarea a fost făcut pe 20 octombrie la expoziția cu profil alimentar SIAL de la Paris. Nick Allen, director la Eblex pentru sectorul cărnii de oaie, a declarat: ”Principalele țări europene producătoare de carne de oaie manifestă un puternic interes de a lucra împreună pentru stopare declinului consumului de carne de oaie, iar acest acord încheiat sub egida UE este o dovadă în acest sens.”. ”Dacă putem crește cererea în cadrul categoriei, este bine pentru toți cei implicați”, arată acesta.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2