123

Fermierii americani vor să schimbe faţa industriei lactatelor!

autor

MeetMilk.ro

distribuie

În Statele Unite, aproximativ, 63% din agricultori sunt în vârstă de peste 55 ani. În condiţiile în care un număr atât de mare fermieri sunt în apropierea vîrstei de pensionare, este foarte important ca tinerii să fie încurajaţi să le ia locul şi să dedice acestei meserii. În plus, numărul femeilor fermieri este unul destul de mic, această meserie fiind promovată mai ales în rândul bărbaţilor. Din păcate, costul de a pune pe picioare o fermă este uluitor de mare. Aceasta obligă mulți tineri - chiar și pe cei care cresc la o fermă -  să opteze pentru o carieră diferită, din motive financiare.   Acei tineri care încă mai doresc să înceapă o carieră în domeniul agricol, de obicei, se oriezează spre fermele de legume sau agricultura mică, de păsări. Avantajul este că aceste sectoare au costuride pornire mici şi au mai puţine riscuri.   Pe de altă parte, tinerilor fermieri le este foarte greu să pătrundă în industria afacerilor lactate, unde costurile de regie sunt mari, iar cerinţele de a avea terenuri mari sunt o piedică pentru tinerii fermieri, potrivit The Global Dairy. Coaliţia Naţională a Tinerilor Agricultori a luat iniţiativa de a face ca lucrurile să fie un pic mai uşoare pentru tinerii agricultori. Coaliţia a creat un grup de sprijin care încearcă să-I ajute pe cei care fac tranziţia dintr+un alt domeniu, spre agricultură. În 2013, una dintre iniţiativele lor a fost seria Bootstrap Blogger, unde un grup de tineri producători de lapte de sex feminine au lansat un bloglunar, unde au scris despre călătoria lor de documentare în încercarea de a intra în industria produselor lactate. Deoarece agricultura a fost de obicei o industrie dominată de bărbaţi, blogul acestor tineri a servit ca sursă de inspiraţie pentru mulţi aspiranţi, în specialcei de sex feminine, care aspiră să intre în industria  producătorilor de lapte.   Recent, Coaliţia Naţională Tinerilor fermieri a adunat câteva poveşti din blogul acestor tineri producători de produselactate, de sex feminine şi acreat un scurt video din poveştile lor, tocmai pentru a le populariza. Multe dintre aceste poveşti au acelaşi numitor comun: aceşti tineri fermieri au crescut la o fermă de produse lactate, sau au preluat, odată cu schimbarea generaţiilor, aceste afaceri, de la părinţii lor. Astăzi, aceştia vor să reînvie această frumoasă meserie, de fermier, şi să pună accent pe întoarcerea la vechile tradiţii, şi, de ce nu, să reînvie laptele la sticlă de sticlă!

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2