Repere

215

Emisiunea Meat.Milk din 16 februarie a avut 45.822 telespectatori

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Conform informațiilor furnizate de Agro TV, pe baza măsurătorilor efectuate de compania Kleffmann, ediția din seara zilei de 16 ferbuarie a emisiunii Meat.Milk a totalizat un număr de 45.822 de telespectatori.   Ediția i-a avut ca invitați pe domnii Radu Timiș-Președinte Cris-Tim și ARC, și Grigore Horoi-Președinte Agricola Bacău și Vicepreședinte al aceleiași asociații.   În cursul emisiunii, referindu-se la activitatea Agricola Bacău, domnul Grigore Horoi a evidențiat nivelul tehnologic deosebit pe care îl au companiile din componența grupului, detaliind modul în care fiecare firmă în parte vine să răspundă cerințelor consumatorilor, fie că este vorba despre carnea de pui, fie despre gama de produse ready-meal ori despre gama de produse crud-uscate, din rândul cărora se evidențiază net Salamul de Sibiu Agricola, cu o cotă de piață de peste 50 %. Totodată, domnul Horoi a subliniat faptul că, din punct de vedere tehnologic, activitatea de fermă desfășurată la Avicola Lumina este considerată cea mai avansată din Uniunea Europeană.   Referindu-se la activitatea grupului de firme Cris-Tim, domnul Radu Timiș a pus din nou accentul pe preocuparea constantă de a furniza pieței produse din carne din gama ”etichetei curate”, precum și de preocuparea de a elimina în totalitate ”e-urile” din toate produsele fabricate, un accent punând-l și domnia sa pe linia de produse ready-meal. Detaliind activitatea Asociației Române a Cărnii, domnul Timiș a anunțat proiectul de certificare europeană a unor produse realizate de companiile membre, produse care vor trebui să respecte rețete și standarde vechi, acțiunea urmând a fi demarată în curând, prin depunerea unui dosar comun la MADR.   Grație celor trei momente de plasare de produs, Agricola Bacău a propus telespectatorilor cele trei produse vedetă: ”Puiul fericit-Agricola”, Salamul de Sibiu, precum și Ouăle ochioase și Ouăle inimoase, rod al unei cercetări de peste patru ani a specialiștilor companiei și care reprezintă inovații absolute pe plan național și internațional. Ediția din 16 februarie a emisiunii Meat.Milk poate fi (re)vizionată accesând:   http://www.meat-milk.ro/emisiunea-meat-milkReamintim că emisiunea Meat.Milk. este difuzata de postul de televiziune Agro TV în fiecare vineri seara, în prime time între orele 19 și 20, în reluare, sâmbăta (orele 19-20) și duminica (orele 21-22).   Ediția din seara zilei de 23 februarie îi va avea ca invitați pe domnii Paul Anghel-Director General ANPC, Sorin Minea-Președinte Romalimenta și proprietar al grupului de firme Angst, precum și pe Dorin Cojocaru-Președinte APRIL. Temele de dezbatere vor porni de la una dintre ultimele acțiuni de control efectuate de ANPC pe segmentul produselor din carne și lapte.   Vă invităm ca, până în ziua de miercuri, 21 februarie, să le transmiteți întrebările dumneavoastră pe [email protected], la care vă vor răspunde în cadrul emisiunii sau ulterior, pe site-ul revistei Meat.Milk.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2