105

easyFoodstore, conceptul low-cost pe segmentul hard-discount

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Fondatorul companiei aeriene low-cost EasyJet, Stelions Haji-Ioannou, a intrat în competiție cu Lidl și Aldi pe piața britanică prin lansarea conceptului de hard-discount easyFoodstore, primul magazin fiind inaugurat în complexul comercial Park Royal din Londra.   Cu sloganul „Fără branduri scumpe. Doar alimente la prețuri cinsite”, easyFoodstore propune spre vânzare o gamă de 76 de produse la preț unic de 0,25 lire (0,33 euro). Magazinul nu va comercializa mâncare proaspătă, doar alimente de bază uscate, din gama Euroshopper, care aparține alianței de retail AMS din care fac parte retaileri precum Ahold, ICA, Migros și Morrisons Modelul de preț va fi menținut pe tot parcursul lunii februarie. „Consider că mai există o nișă în zona aceasta a alimentației, poziționată exact sub nivelurile propuse atât de Aldi cât și de Lidl”, menționează Stelions Haji-Ioannou.   Deschiderea easyFoodstore a creat agitație pe piața de retail din Marea Britanie, unde supermarketurile tradiționale vor trebui să concureze cu produsele de pe segmentul de prim preț. Este vorba mai ales de Aldi și Lidl, rețele care vor fi nevoite să găsească și o soluție optimă de creștere a vânzărilor, odată cu intrarea pe piața a Amazon Fresh, serviciul retailerului online de livrare la domiciliu a produselor alimentare.   Descriindu-și magazinul ca pe o inițiativă socială, inspirat de băncile de alimente, fondatorul EasyJet consideră că noul concept nu ar trebui să fie considerat un competitor real pentru discounterii mari din Marea Britanie, informeaza Progresiv.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2