Stiri

138

Deloitte: Clasamentul din retail s-a modificat

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Rețeaua de magazine Kaufland România a urcat trei poziții în topul celor mai importante rețele de magazine din Europa Centrală și de Est, realizat de firma de audit și consultanță Deloitte, clasându-se pe poziția a 13-a, în funcție de cifra de afaceri de 1,8 miliarde de euro înregistrată în 2014.

  În primele 20 de poziții în topul retailerilor regionali, Kaufland România este singura prezență locală, clasamentul fiind în continuare dominat de companiile poloneze cu nouă prezențe. Rețeaua de magazine Biedronka, controlată de grupul portughez Jeronimo Martins, se clasează pe prima poziție, cu o cifră de afaceri de 8,56 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2013, în timp ce locul secund este deținut de compania poloneză Eurocash, preluată de management de la fostul acționar, Jeronimo Martins.   Celelalte șapte companii poloneze din Top 20 sunt subsidiare ale unor mari grupuri de retail din Europa Occidentală (Lidl, Tesco, Carrefour, Kaufland, Auchan, Metro). Kaufland a urcat 20 de poziți, de pe 101 pe locul 81, iar Carrefour a ajuns pe locul 183, în urcare cu 17 poziții. Deși a avut o cifră de afaceri în scădere, rețeaua Metro Cash & Carry România a reușit să urce, la rândul său, șapte poziții, ajungând pe locul 190. În urma preluării hypermarketurilor Real de la Metro, Auchan România a urcat de pe poziția 454 pe locul 237.   Cu o cifră de afaceri de 788,7 milioane de euro în 2014, în creștere cu 12,3% față de anul anterior, Lidl România a urcat cu 53 de locuri, pe poziția 264 în clasamentul Deloitte, citat de Magazinul Progresiv. Cel mai spectaculos avans a fost consemnat de rețeaua Mega Image, care a urcat mai mult de 100 de locuri, pe poziția 340, în timp ce Rewe (România) a urcat 56 de locuri.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2