Stiri

131

Delhaise reinventează conceptul Proxy

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Delhaize își continuă expansiunea apelând la reinventarea vechilor concepte. Este un fapt, consumatorii dispun de din ce în ce mai puţin timp pentru a-şi face cumpărăturile zilnice şi acordă o atenţie tot mai sporită portofelului. Pentru a răspunde acestei realităţi a societăţii de astăzi, Delhaize reînnoieşte conceptul urban Proxy, adaptat punctelor de vânzare din marile oraşe, notează Progresiv.

În februarie 2013 se lansa noul concept Carrefour Express, situat la o aruncătură de băţ de piaţa Rogier şi l’Espace Nord. Totul fusese regândit pentru a răspunde mai prompt nevoilor unei clientele urbane: codul culorilor, aşezarea mai aerisită a mobilierului, trei oferte de meniu (pentru mic dejun, prânz şi cină), produse proaspete, bar sushi, bar de senvişuri, cafenea şi aplicaţii mobile. La doar 5 minute de mers pe jos s-a deschis, în septembrie, un Proxy Delhaize reînnoit, un concept cu adevărat urban. La un an de la prezentarea noului concept Proxy Delhaize la Denderhoutem, Delhaize îşi reînnoieşte formatul urban. Proxy Manhattan este magazinul-pilot, însă există deja programate renovări şi pentru alte unităţi. Până în 2015 vor fi deschise între 10 şi 20 de noi magazine Proxy. Iată un tur al magazinului, detaliat de publicaţia online www.gondola.be. Pe suprafaţa de 700 de metri pătraţi a acestui magazin sunt comercializate între 10.000 şi 12.000 de referinţe. Precum competitorul său, Carrefour Express, aflat la mică distanţă, acest magazin beneficiază de o amenajare aerisită, cu mobilier de mică înălţime, care să permită clienţilor să se orienteze cu uşurinţă printre raioane. Pentru a-i ajuta şi mai mult, magazinul dispune de indicatoare inclusiv la nivelul podelei. Per ansamblu, atmosfera în magazin este una degajată şi prietenoasă, graţie şi iluminatului cu culori calde. Delhaize s-a asociat cu un partner extern, Château Blanc, oferind clienţilor posibilitatea de a cumpăra cornuri şi croissante preparate pe loc. O premieră pentru Delhaize, raionul dedicat senvişurilor oferă atât preparate calde, cât şi reci. Acest magazin dispune de 10 case de marcat, dintre care şase sunt destinate scanării automate. Cum este cazul şi altor unităţi de profil operate de Delhaize, această configuraţie permite clienţilor să formeze o singură coadă, ceea ce asigură un acces mai rapid la casele de marcat. Magazinul este împărţit în două zone bine delimitate. Una este destinată circuitului scurt şi cuprinde raioanele Fructe şi legume (la intrare), Alimente şi băuturi proaspete (senvişuri, produse congelate), Sushi & mâncare gătită (la ieşire). Cealaltă este destinată circuitului lung, cuprinzând departamentul de produse proaspete şi cel de produse uscate. Cele două zone sunt uşor de recunoscut datorită culorii folosite pentru podele: gri antracit pentru circuitul scurt, respectiv gri deschis pentru circuitul lung. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2