Vânzările la magazinele deschise de peste un an au crescut cu 4,6% în perioada iunie - septembrie 2015, depăşind estimările analiştilor, de 4,3%. Vânzările totale au ajuns la 5,64 miliarde de euro (6,4 miliarde de dolari). La divizia de alimente nutritive pentru copii vânzările au urcat cu 11%, datorită majorării exporturile spre China, în timp ce analiştii se aşteptau la un avans de 7,5%. la divizia de produse lactate proaspete vânzările au crescut cu 0,6% în perioada iunie - septembrie 2015, după un declin de 1,1% în trimestrul doi din 2015, pe fondul îmbunătăţirii evoluţiei din Europa şi al preţului mai scăzut al laptelui. Danone şi-a confirmat estimările pentru 2015 privind o creştere a veniturilor de 4-5% a vânzărilor la magazinele deschise de peste un an şi 'un uşor avans' al marjelor de profit, de la 12,59% în 2014. Acţiunile Danone au urcat la Bursa de la Paris cu 1,8%, la 59,34 euro. Grupul Danone a demarat investiţia în România, în 1996, prin achiziţia fostei unităţi Mioriţa Fundeni. Veniturile Danone România au depăşit 481 de milioane de lei în 2013, în scădere cu 5% în comparaţie cu anul anterior. Din acelaşi an, Danone România a devenit centrul regiunii Europei de Sud-Est, care include România, Bulgaria, Grecia şi ţările Adriatice, servind o piaţă potenţială de peste 60 de milioane de consumatori.