141
Danone a depășit așteptările privind vânzările pentru primul trimestru, deoarece cererea puternică din China pentru formule de lapte pentru sugari și produse de nutriție medicală a depășit slăbiciunea cremelor de cafea pe o piață competitivă din SUA, informează European Supermarket Magazine.
Gigantul de bunuri de larg consum, Danone, ale cărui mărci includ apă Evian și Badoit și iaurt Activia, a raportat vânzări în primul trimestru din 2025 de 6,844 miliarde EUR (7,79 miliarde USD).
Aceasta a reprezentat o creștere constantă de 4,3%, în comparație cu așteptările analiștilor de 3,8% într-un consens oferit de companie.
„Cu o creștere a vânzărilor similare cu 4,3% în T1, am oferit un început de an puternic, în toate categoriile, demonstrând puterea execuției noastre și relevanța portofoliului nostru axat pe sănătate”, a declarat CEO-ul Antoine de Saint-Affrique într-un comunicat.
Incertitudinea tarifară
În contextul actual incert, marcat de incertitudinea tarifelor din SUA și de sentimentul slab al consumatorilor, accentul tot mai mare al Danone asupra sănătății și științei a făcut ca afacerile sale să fie mai rezistente, a adăugat el.
Producătorii de smântână de cafea din Statele Unite au suferit totuși de pe urma unei concurențe puternice, în timp ce Danone s-a confruntat și cu probleme legate de lanțul de aprovizionare în primul trimestru, care au fost acum rezolvate, a declarat șeful financiar Juergen Esser reporterilor.
Compania a reiterat că prognoza pentru întregul an 2025 a fost în concordanță cu ambiția sa pe termen mediu de creștere a vânzărilor similare între 3% și 5%, veniturile operaționale recurente crescând mai repede decât vânzările. (Foto: Danone.ro)