85

Danone a inițiat o nouă campanie pentru Danonino

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Danonino, desemnat în 2015 "Produsul anului la categoria lactate pentru copii”*, vine cu o nouă campanie integrată de comunicare prin care îi ajută pe părinţi să le dezvolte copiilor autonomia şi să le ofere o alimentaţie sănătoasă potrivită pentru creștere. Campania îi invită pe părinţi să transforme experienţa cumpărăturilor alături de copii în momente de învăţare prin joc.   În unele hipermarketuri din ţară copiii pot găsi spații dedicate unde sunt invitaţi să urmeze paşii animalelor pentru a afla unde locuiesc acestea. În plus, zonele cu vitrine frigorifice cu Danonino devin adevărate locuri de joacă interactive: copiii care descoperă mediul corect în care trăiesc animalele câştigă premii pe loc. În supermarketuri, părinţii care trimit prin SMS numărul bonului fiscal care dovedeşte că au cumpărat două produse Danonino au şansa de a câştiga o excursie împreună cu familia la ZOO în Viena. De asemenea, în perioada 1 februarie – 31 martie produsele Danonino aduc noi surprize: copiii pot colecţiona 18 magneți holografici cu animale pe care îi pot asambla într-un super puzzle, iar cu noile sticluțe de colecție Danonino Iaurt de Băut pot afla despre locurile în care trăiesc animalele.   ,,Prin noua campanie Danonino, <Descoperă unde trăiesc animalele cu Dino>, ne dorim să adăugăm o componentă educativă experienţei de cumpărături a părinţilor şi copiilor. Pornind de la comportamentul de cumpărător al adulţilor, am gândit mecanisme personalizate pentru ei şi cei mici astfel încât, urmând traseul normal într-un magazin de retail, familia să se distreze şi să petreacă timp de calitate. Educaţia și alimentația copiilor este o misiune pe termen lung pe care ne-am asumat-o şi ne dorim ca, alături de produsele Danonino şi de sfaturile şi jocurile lui Dino, cei mici să devină autonomi şi să aibă un stil de viaţă activ, cu o alimentaţie echilibrată.” declară Anca Ignat, Senior Manager Global Brands Danone. Campania Danonino este susţinută prin spot TV, concursuri radio, activări in-store, acţiuni OOH, o serie de acţiuni online, în social media și activități de relații publice. Odată cu lansarea campaniei a fost creată şi pagina de Facebook Danonino România, unde părinţii sunt invitaţi să intre în aplicaţia Lumea lui Dino şi să înscrie o poză cu copilul lor pentru a putea câştiga premii săptămânale constând în brânzică delicioasă şi marele premiu, o excursie la ZOO în Viena pentru întreaga familie. Tot aici, părinţii pot face schimb de magneţi şi pot găsi noi prieteni în comunitatea Danonino.   În plus, aplicaţia interactivă şi educativă ,,Aventurile lui Dino” are acum o nouă insulă. Această aplicaţie este concepută de experţii Danone în colaborare cu Comitetul Ştiinţific al Facultăţii de Educaţie din cadrul Universităţii Internaţionale din Catalunia (UIC Barcelona) pentru a sprijini procesul de învăţare al celor mici şi a le dezvolta autonomia. În fiecare weekend din luna februarie părinţii sunt invitaţi alături de copii să se distreze şi să se bucure de surprizele Danonino pe patinoarul din centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti. Iar la radio Itsy Bitsy copiii pot afla lucruri interesante despre animale şi locurile în care acestea trăiesc şi pot intra în concursurile lui Dino pentru a câştiga premii pe loc.   Despre produsele Danonino   Produsele Danonino – brânzica şi iaurtul de băut, toate cu piure de fructe au un conținut semnificativ de nutrienți esențiali (proteine, calciu, vitamina D) importanți pentru creștere, fiind o alternativă la dulciurile concentrate și la băuturile cu zahăr consumate deseori ca desert sau gustare. De exemplu, Danonino brânzică conţine cu 50% mai mult calciu faţă de aceeaşi cantitate de lapte, de 2 ori mai mult calciu faţă de brânza de vaci obişnuită şi de peste 10 de ori mai multă vitamina D, comparativ cu aceeaşi cantitate de lapte. Vitamina D și Calciul sunt cei mai buni prieteni ai dezvoltării normale a oaselor unui copil. În timp ce calciul mineralizează țesutul osos, vitamina D asigură absorbția lui și contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar imunitar puternic. În 2015 Danonino a obținut premiul I la categoria produselor lactate pentru copii în cadrul Galei Forbes Brands for Kids, din punctul de vedere al încrederii, siguranței și calității produselor oferite de mămicile din mediul urban din România copiilor lor.   Danone România   Urmând misiunea de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, Danone este lider în domeniul produsele lactate proaspete, structurându-și afacerea pe patru linii de business: produse lactate, apă îmbuteliată, alimentație specială pentru bebeluși șinutriție medicală. Prin dublul angajament de a obține succes în business și de a contribui la progresul social, compania își propune să aducă valoare adăugată tuturor segmentelor de public – celor 100.000 de angajați, consumatorilor, clienților, furnizorilorși acționarilor. Prezentă în peste 130 de țări, compania a generat vânzări de 21.1 miliarde de euro în 2014, mai mult de jumătate din sumă fiind obținută în regiunile în curs de dezvoltare. Portofoliul Danone include atât mărci internaționale (Activia, Actimel, Danette, Danonino, Danio, Evian, Volvic, Nutrilon/Aptamil, Nutricia), cât și mărci locale (Aqua, Bonafont, Mizone, Blédina, Cow & Gate, Dumex). Danone a făcut primul pas pe piață în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca leac pentru infecțiile intestinale care afectau în special copiii. Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete, gustoase și nutritive. În România, Danone este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente, realizate în majoritate în fabrica din București. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999, iar 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone (conform datelor Nielsen 2014).

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2