121

Dairy Creast a crescut vânzările în ciuda mediului deflaţionist

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Produsele Cathedral City continuă să crească puternic, fiind cea ce-a 16-a cea mai puternică  marcă de băcănie, reprezentând peste 50% din totalul vânzărilor cu amănuntul a mărcii Cheddar. Comentând cu privire la rezultatele companiei, Mark Allen, director executiv, Dairy Crest Group a spus: "Acest lucru a fost un alt an de progres semnificativ pentru Dairy Crest. Am crescut vânzările, în ciuda mediului de piață deflaționist. Cathedral City a depășit din nou aşteptările și reprezintă acum, peste 50% din vânzările cu amănuntul la marca Cheddar, potrivit DairyIndustries.com   Interesul nostru pentru dezvoltarea de produse a susținut aceste rezultate și investițiile noastre într-un nou centru de inovare va sprijini în continuare acest lucru. Ne-am întâlnit din nou obiectivul nostru de a livra economii anuale de costuri, de peste 20 de milioane de lire sterline. "Am fost de acord să vândă operațiunile noastre Dairies. Vânzarea condiționată este o evoluție pozitivă pentru Crest Dairy și pentru  sectorul mai larg din Marea Britanie, a produselor lactate. Actionarii au aprobat vânzarea și procesul de a obtine aprobarea de reglementare este pe drumul cel bun.   "Privind în perspectivă, Dairy Crest este bine poziționat pentru creșterea durabilă, profitabilă. Pe parcursul anului care vine, ne asteptam rezultate pentru a beneficia de creșterea continuă a Cathedral City, economiile în curs de desfășurare de costuri și finalizarea proiectului nostru la Davidstow, unde vom adăuga valoare fluxul nostru de zer prin producerea ingredientelor pentru formula de inceput. "Ne asteptam ca datoria noastră netă, care, la sfârșitul anului rămâne în intervalul țintă, va scădea, odată ce am terminat proiectele noastre majore de investiții. Primirea încasărilor din vânzarea operațiunilor noastre Dairies va accelera această reducere. "

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2