Stiri

127

Cu Pateul Bucegi, Scandia repune în drepturi bunul simț

autor

MeetMilk.ro

distribuie

De curând, Scandia a declanșat o campanie publicitară în mediile de socializare online, vedeta acțiunii fiind pateul Bucegi. Tema campaniei este cel puțin surprinzătoare, la o primă vedere, dar pare a avea un deosebit succes, pagina Fb creată în acest scop având multe accesări și conținând multe postări care, cu totul sporesc notorietatea mărcii. Campania este purtată prin intermediul publicitarulor de la Wunderman. Astfel, Iqads informează: Cel care ne indeamna la bun simt, buna purtare, respect si multumiri pe Facebook e un brand romanesc de pateu. Pate Bucegi s-a repozitionat in anul 2013 si a decis sa vorbeasca 'familiilor cu bun simt', dorind sa revitalizeze regulile de buna purtare si recunostinta printr-o campanie de amploare, care a inclus elemente puternice de online - aplicatiile de Facebook Multumiri celor dragi, Reguli noi la vremuri noi si site-ul suntrecunoscator.ro. Campania-umbrela s-a numit Oda Bunei Cresteri si s-a bazat pe faptul ca mancarea buna merge mana in mana cu buna crestere, iar oamenii bine hraniti sunt mai dispusi sa se poarte frumos, asa cum au declarat reprezentantii CAP. Ileana Badiu (Managing Partner) si Carmen Sterian (Head of Strategy) de la Wunderman, cei care se ocupa de partea de online, au declarat pentru sursa citata: "Bucegi avea nevoie sa iasa din multimea pateurilor la conserva printr-o promotie memorabila si in conformitate cu personalitatea marcii Bucegi si a noii comunicari de repozitionare din 2013, care i-a adaugat o dimensiune emotionala, relevanta local - Bucegi: Pentru familii bine crescute." (Mai multe, pe www.iqads.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2