Tehnologii

150

Cu doar 1.5% grăsime, Şunca Sissi devine din ce în ce mai fină!

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) Caroli Foods Group, liderul pieței de mezeluri din România, își consolidează portofoliul celui mai apreciat brand de șuncă din România, Sissi, prin lansarea unor produse noi şi prin îmbunătăţirea reţetelor existente. Astfel, Sissi îşi respectă promisiunea de a oferi consumatorului un produs rafinat, de înaltă calitate, obţinut din bucăţi atent selecţionate de pui, porc sau curcan. În plus,orice şuncă Sissi are acum doar 1.5% grăsime, iar Sissi jambon de porc şi curcan 1.8% grăsime!„Diversificarea portofoliului Sissi  vine ca un răspuns prompt în urma desfăşurării unei ample cercetări de piaţă realizată anul acesta, împreună cu consumatorii noştrii din România. A fi în permanenţă atenţi la nevoile în schimbare ale consumatorilor noștri, credem că este unul dintre principalele motive pentru care Sissi este cel mai apreciat brand de şuncă din România, leader în categoria de şuncă (cf. Nielsen raport). Prin această completare de portfoliu, am încercat să le oferim consumatorilor, care apreciază valorile de brand deja cunoscute, inspirate din povestea Prințesei Sissi: fineţe, rafinament, echilibru, încredere, dragoste pentru familie și calitate înaltă a vieții, exact ceea ce ne-au solicitat: produse de foarte bună calitate, cu cel mai scăzut conţinut de grăsime posibil dar şi în ambalaje foarte practice. Îmbunătăţirea reţetelor noastre prin scăderea conţinutului de grăsime – în acest moment, şunca Sissi are cel mai scăzut conţinut de grăsime de pe piaţă din categoria sa -  face parte din strategia noastră de a oferi consumatorilor exact ceea ce-şi doresc”, afirmă Ana-Maria Băjan, Director Executiv Marketing, Business Development & PR Caroli Foods Group.   Astfel, începând cu luna octombrie, brandul Sissi oferă consumatorilor săi 10 preparate din carne de pui, porc sau curcan, obţinute în conformitate cu cele mai înalte standarde europene de producţie, şi potrivite pentru întreaga familie, datorită gustului rafinat şi conţinutului scăzut de grasime:   Noile produse Sissi - şuncă din piept de curcanfeliat, jambon din piept de curcan feliat, şuncă din piept de pui feliat;şuncă din pulpă de porcfeliat, jambon din pulpă de porc feliat, şuncă din piept de pui gastro;PRODUSE SISSI CU REŢETĂ ÎMBUNĂTĂŢITĂ:  

  • şuncile din piept de pui şi pulpă de porc în variantele vid şi vrac

    Un conţinut mai mic de grăsimi permite o flexibilitate mai mare pentru includerea produselor Sissi în diete speciale – fie că vorbim de diete pentru slăbire, de diete pentru creşterea energiei sau de diete pentru îmbunătăţirea aspectului pielii şi a tenului, aducând în acelaşi timp organismului o proporţie mai mare de proteine. Proteinele sunt deosebit de importante, în special în etapa de dezvoltare şi creştere a copiilor, în recuperarea după efortul fizic, dar şi pentru controlul apetitului.   SFATUL NUTRIŢIONISTULUI Cristian Mărgarit:   În special atunci când sunt mâncate dimineaţa, proteinele ajută la controlul apetitului (senzaţie de foame mai micăîn restul zilei), la controlul glicemiei (previn căderile de glicemie şi de energie)şi furnizează materia primă (aminoacizii) pentru sinteza neurotransmiţătorilor.   Un alt avantaj major al proteinelor este că acestea nu se pot depune sub forma de grasime in mod normal, chiar dacă sunt consumate în exces, spre deosebire de grăsimi (care pot fi depuse direct) sau de carbohidraţi (care induc sinteza şi depunerea grăsimilor). Secretul unei dieteechilibrateeste să includem în dieta zilnică un raport optim între proteine/glucide/lipide. Acest raport înseamnă că jumătate din farfurie trebuie să conţină între 1-5 legume şi un sfert din cantitate să fie de produse animale care vin împreună cu grăsimi și proteine necesare organismului. De asemenea, trebuie să bem suficientă apăşi să asociem proteinele de origine animalăcu alimentele corecte: cât mai multe salate, legume şi chiar pâine integrală sau de secară. ***Grupul Caroli Foods a devenit liderul pieţei de mezeluri proaspete din România prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pieţei de produse procesate din carne din Europa şi un important jucător global în domeniu. În prezent, grupul deţine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro și Sissi. Grupul Caroli Foods îşi propune adoptarea calităţii ca stil de viaţă, inovarea continuă a portofoliului de produse şi dezvoltarea unei relaţii de încredere cu consumatorii şi partenerii săi.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2