Tehnologiieye

489

Cris-Tim țintește vânzări de 10 mil. euro pe segmentul ready-meal
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Radu Timiş, antreprenorul care a pus bazele Cris-Tim, unul dintre cei mai importanţi jucători din in¬dustria de procesare a cărnii, ţinteşte vânzări de 10 mi¬lioane de euro pe segmentul „ready-meal“ (mâncare gata preparată) după ce a investit în extinderea fabricii de la Filipeştii de Pădure pe acest segment, potrivit ZF. „Am ales să investim în această zonă pentru că a crescut şi consumul. Piaţa este una profitabilă şi în continuă dezvoltare“, a spus Timiş, unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria cărnii. Prin dezvoltarea segmentului de „ready-meal“ de la Filipeştii de Pădure, Cris-Tim a creat deja 70 de locuri de muncă, însă proiectul nu a ajuns la final. Mâncarea gata preparată a contribuit anul trecut cu 5 mil. euro la vânzările grupului, potrivit unor informaţii anterioare furnizate de Timiş. Principalii clienţi ai Cris-Tim sunt lanţurile de magazine Mega Image, Carrefour, Auchan, dar şi alte magazine din toată ţara. (mai multe pe www.zf.ro).

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.