Stiri

213

Covid-19 și modificările pieței cărnii de porc

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Situația Covid-19 a schimbat cerințele specifice ale cărnii de porc, exprimate de industria cărnii și de utilizatorii finali. Acest lucru a fost constatat de Meat Group, o platformă internațională de cunoaștere a organizației de reproducere Topigs Norsvin, citată de PigProgress.

Uniformitatea porcului

Grupul Meat este format dintr-un număr de experți care operează la nivel global, inclusiv dr. Grant Walling, șeful grupului Meat, și specialiștii în carne, Dr. Caroline Mitchell și dr. Dustin Boler. În plus, echipa este formată și din diverși specialiști din organizațiile locale Topigs Norsvin.

Platforma își propune să pună capăt diferenței dintre genetică, producție și prelucrare a porcilor și consumator.

Experții au proiectat că abatoarele și procesoarele vor intensifica automatizarea la abator. Pe termen lung, cumpărătorii de porci vor face, prin urmare, cereri mai mari în ceea ce privește uniformitatea porcilor, asigurându-se că există o diferență mică între carcase.

Producătorii de porci vor trebui să țină cont de acest lucru. Există relativ multe lucrări manuale implicate în procesul de sacrificare și tăiere. În vremuri de pandemie precum Covid-19, aceasta face companiile vulnerabile, deoarece personalul lor s-ar putea infecta.

Mai multă carne de porc vândută online

Covid-19 duce, de asemenea, la vânzarea mai multor carne de porc prin intermediul canalelor online. Prezentarea produsului în acest caz nu este la fel de importantă în comparație cu carnea vândută în supermarketuri. Pe de altă parte, experiența consumatorului cu vânzările online este mai importantă.

Potrivit panelului, nu toți comercianții cu amănuntul online care furnizează produse din carne de porc au ținut bine acest lucru în considerare. Vânzările online solicită în mod clar diferite tipuri de produse, precum și procese de producție.

O creștere a cărnii pentru fast-food

În multe țări, restaurantele sunt închise din cauza blocării Covid-19, iar companiile de servicii alimentare au o cifră de afaceri substanțial mai mică. Cu toate acestea, companiile de fast-food continuă să aibă venituri.

Asta înseamnă că produsele din carne de lux au o cerere redusă, în timp ce produsele tipice de fast-food se descurcă foarte bine. Această dezvoltare, spun experții platformei, este pozitivă pentru industria cărnii de porc în comparație cu de ex. industria cărnii de vită.

Covid-19 a amplificat inovația

Topigs Norsvin anticipează că ambalatorii de carne își vor schimba cererile viitoare în ceea ce privește achiziționarea de porci. Prin urmare, furnizorii de carne de porc (carne) vor trebui să ia în considerare faptul că contractele sau specificațiile de cumpărare s-ar putea schimba în timp.

Părțile de porc care erau vândute la prețuri bune, s-ar putea să fi scăzut din grație după Covid-19. Prin urmare, echipa de experți a subliniat că industria cărnii de porc a inovat mai bine și s-a adaptat la o realitate diferită post-Covid-19.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2