87

Coveris Rigid a lansat un capac foarte ușor pentru produsele Arla Foods

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Compania Coveris Rigid a creat și pus în producție ce se pretinde a fi cel mai ușor capac de 38mm pentru piața produselor lactate și a băuturilor, semnând un contract cu Arla Foods pentru a utiliza capacul la produsele lapte cu arome, informează Dairy Reporter.

Aceasta a lansat o gamă de produse care include: trei și două capace de etanșare și capace cu garnituri EPE sau IHS pentru a extinde oferta sa de soluții de închidere. Coveris va instala o mașină de capacitate dubla în luna octombrie Reprezentanții Coveris pretind că acest capac este semnificativ mai ușor decât orice alt capace disponibile în prezent, cu o greutate 2,3 g, și este semnificativ mai usor decat standardul din industrie de 3,3g. Jamie Clark, manager de dezvoltare al companiei Coveris Rigid Mansfield UK, a declarat că primii clienți vor fi Coveris Turcia pentru zona mediteraneană, Marea Britanie și un proiect în Ungaria. Compania va instala, de asemenea, un alt aparat în acest an în luna octombrie, la fabrica sa din Mansfield pentru a dubla producția de capace care se produce acolo. Până în prezent s-au produs 180 milioane de capace pe an. "Noi deja lucrăm cu Arla Foods, deoarece acestea sunt un client foarte important de-al nostru", a spus Clark. "Am semnat un contract cu ei pentru a utiliza capacele ușoare la produsele lor lactate aromatizate în Marea Britanie pentru lapte cu aromă de capsuni, banane și ciocolata, iar primele livrări se vor face săptămâna viitoare. "În prezent, piața vrea capace între 2,6 și 3,2 g în greutate. Folosind tehnologia noastra de compresie continuu pentru a produce acest plafon, am creat un capac de 2,3 g, cu toate caracteristicile piețelor capacelor cu greutate mai mare. "Această economie de material creează un beneficiu real pentru client în ceea ce privește sustenabilitatea, precum și implicațiile de cost aduse de utilizarea unui capac ci greutate mai mică."    

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2