Stiri

122

Companii românești la "World of Private Label" PLMA Trade Show-Amsterdam

autor

MeetMilk.ro

distribuie

In perioada 20-21 Mai 2014, Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc – APAR, membra a Federatiei Nationale PRO AGRO impreuna cu Ministerul Economiei au organizat participarea cu pavilion national la expozitia "World of Private Label" Amsterdam. Targul anual "World of Private Label" PLMA Trade Show da posibilitatea producătorilor si comerciantilor cu amănuntul sa construiasca programe de promovare pentru produse tip “private label”, iar abordarea pietei europene de brand privat reprezinta o optiune reala a producatorului roman de alimente in contextul reducerii cererii interne de produse. Rolul productiei sub brand privat reprezinta acoperirea unei parti din capacitatea de productie autohtona, fara a avea costuri de marketing. La aceasta manifestare au participat 15 producatori din Romania:  Agrisol, Andromi, Caroli Foods, Cristim, Agricola Bacau, Raureni, Kosarom, Scandia, Pambac, Derpan, Kapital Hart, Orkla Foods, Orlando, Toneli Holding si Natural. Acestea si-aupromovat oferta de export atat in standul Romaniei cat si in cadrul seminariilor premergatoare targului. Alte 8 firme au participat cu standuri proprii la targul "World of Private Label" PLMA Trade Show, acestea fiind: Albrau, Asil, Croco, European Drinks, European Food, Sam Mills, Europack Media si Europrod. La editia din acest an a targului au fost prezente peste 4.000 de firme expozante din 70 de tari cu 53 pavilioane nationale si regionale. Cele mai mari retele de supermarketuri si hipermarketuri, discounteri, distribuitori si importatori din 100 de tari au vizitat pavilioanele expozitionale.In incinta complexului expozitional au fost organizate “pre-show seminars” pentru informari si contacte de afaceri; expozitie speciala pentru produse noi alimentare inovative.De peste 28 de ani, targul promoveaza comertul international prin punerea fata in fata a retailerilor cu producătorii, cu scopul de ai ajuta să găsească noi produse, a face noi contacte de afaceri, si de a descoperi idei noi, care vor ajuta la programele lor pentru realizarea produselor tip “private label”.Targul International PLMA din anul 2014 "World of Private Label" a promovat produse ca: alimente proaspete, congelate si refrigerate, alimentare uscate, băuturi, dar si categorii de produse non-alimentare, inclusiv produse cosmetice, de sănătate si infrumusetare, de uz casnic si de bucătărie, autoingrijire, gradina. Presedinte APAR, Stefan Padure

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2