101

Ciobanul Ghiță, premiat la Facebook Awards

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Campania dezvoltată de agenția McCann Erickson pentru Vodafone, cu Ciobanul Ghiță în rolul principal, a primit un Bronze la Facebook Awards.

  La Facebook Awards (competiție ajunsă la a doua ediție) au concurat mii de campanii din 160 de țări. Doar 27 au fost câștigătoare. Bronzul pentru Ghiță Ciobanul a fost câștigat la categoria Integrated. Contul de Facebook al lui Ghiță Ciobanul are 576.000 de like-uri. Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann Bucuresti, a declarat pentru Iqads: Ghita e un personaj care a demonstrat ca Facebook nu e doar pentru selfie-uri cu buzele tuguiate si, daca il folosesti cu cap, poate sa-ti schimbe viata.   Premiul venit chiar din partea retelei de socializare vine sa confirme ca ciobanul nostru a devenit un exemplu si in afara tarii. Povestea lui continua sa inspire milioane de oameni si isi gaseste locul printre cele mai virale campanii ale anului cum ar fi “ ce Bucket Challenge” sau „Like a Girl” Ghiță Ciobanul nu este la primul premiu internațional. A fost premiat, de la lansarea campaniei, la Cannes Lions, Golden Drum, Clio Awards și Eurobest.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2