Tehnologii

205

Carrefour și Karpaten Meat au lansat Filiera Calității-Carne Angus

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) In a doua parte a lunii noiembrie 2018, Carrefour Romania a lansat Filiera Calității - Carne Angus, proiect al cărui scop este promovarea producătorilor locali si a produselor românești de calitate.   Karpaten Meat, în calitate de partener principal al acestui proiect, a fost prezent alături de Florin Capatana, Director Dezvoltare Durabila si Relații Instituționale, Carrefour Romania, Silviu Diaconu, Director Produse Proaspete, Carrefour Romania si Adina Crăciunescu, Marketing Manager, compania Diana.   După o scurtă conferință, în cadrul evenimentului a avut loc și o degustare a cărnii de vită Angus, alături de cei prezenți. Împreună cu Carrefour Romania, Karpaten Meat dorește să contribuie la crearea unei culturi gastronomice în ceea ce privește carnea de vită Angus și să faciliteze accesul consumatorilor la aceste produse locale, 100% naturale.   Întrebat de către ziariști de ce a ales să promoveze carnea de vită Black Angus, o "carne de vită de nișă", Florin Capatana a ținut sa evidențieze faptul că este un act de strategie să dezvolte cât mai mult produsele românești, iar carnea de vită Black Angus să devină accesibilă tuturor consumatorilor.   ”Filiera Calității Angus presupune o trasabilitate încă de la fermă până la client în farfurie, urmărind toți pașii cu o echipă de experți, despre modul în care această carne e procesată, ambalată și apoi transportată către magazinele Carrefour. Punctul central e reprezentat de consumatori care ne dorim să aibă posibilitatea să aleagă produse pe care le cunosc, produse cu un gust și o savoare deosebită.” Florin Căpățână   Karpaten Meat este în momentul de față unicul furnizor de carne de vită Black Angus al Carrefour Romania, și după cum menționează și Silviu Diaconu, “proiectul de dezvoltare dintre Carrefour și Karpaten Meat este unul pe termen lung”.   Pentru Karpaten Meat, faptul că face parte din acest proiect, nu poate decât sa onoreze munca depusă în cei 10 ani de activitate și să ne aducă pe toți mai aproape de obiectivul de a închide lanțul de producție în România.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2