Stiri

127

Carrefour își ironizează concurența

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Lansata pe 3 aprilie, odata cu campania de Paste, noua platforma de comunicare Carrefour, dezvoltata si implementata de Publicis Romania, marcheaza o schimbare la nivel de mesaj si de abordare creativa pentru brand. Campania subliniaza suprematia Carrefour in ceea ce priveste preturile mici, arata un comunicat emis de companie. Mesajul campaniei este transmis de un competitor imaginar, "Copy Store", un retailer care cauta sa aiba oferte si preturi la fel de bune ca cele de la Carrefour: "Intr-un context in care mai toti retailerii comunica “preturi mici”, am analizat cum putem scoate in evidenta pozitia de lider pe care o detine Carrefour atat in categorie cat si in ceea ce priveste preturile mici. Era nevoie sa schimbam cumva regulile jocului, si-atunci ne-am gandit: de ce n-ar recunoaste chiar competitia acest fapt?", a spus Corina Tudor (Account Director, Publicis Romania). Campania este dezvoltata 360°: TV, panouri publicitare, cataloagele promotionale, spoturi radio, machete de presa, publicitatea in store, Facebook si online. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2