106

Carrefour dispune de 15 ha de spații de depozitare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Grupul francez a ajuns la o suprafaţă totală de depozitare de circa 15 hectare după ce a închiriat recent circa 8 hectare în apropiere de Bucureşti. Carrefour a urcat astfel pe locul al doilea în topul jucătorilor din comerţul modern după suprafaţa logistică controlată, depăşind lanţul de discount Lidl, potrivit datelor ZF.   Compania franceză preferă depozitele închiriate pe termen lung, ultimul depozit închiriat fiind cel de circa 8 hectare din apropiere de Bucureşti de la compania P3. În prezent, compania P3 are 215.000 de metri pătraţi de depozite construite, iar recent a început construcţia a încă 45.000 de metri pătraţi pentru Carrefour. După finalizarea acesteia, în total, retailerul francez va avea un spaţiu de 81.000 de metri pătraţi în P3 Bucharest. Noul complex al Carrefour va include şi un depozit existent şi un spaţiu build-to-suit frigorific, de 15.000 de metri pătraţi.   Spre deosebire de Carrefour, care preferă depozitele închiriate pe termen lung, ceilalţi doi mari jucători în funcţie de suprafaţa logistică folosită– Kaufland şi Lidl – aleg să deţină depozitele în proprietate. Astfel, Kaufland deţine în România două depozite, la Ploieşti (judeţul Prahova) şi la Turda (judeţul Cluj), ambele în proprietate şi cu o suprafaţă totală de aproape 20 de hectare. Nemţii de la Lidl au trei depozite logistice, lângă Bucureşti şi în judeţele Prahova şi Mureş, toate în proprietate. Lidl lucrează însă şi cu subcontractori, în funcţie de spaţiul necesar.     Retailerii şi-au concentrat depozitele în două zone ale ţării de regulă, lângă Bucureşti pentru Capitală şi zona de sud a ţării, şi în Transilvania pentru restul României. Cele peste 70 de hectare de depozite logistice deservesc peste 1.600 de magazine ale celor 12 reţele de comerţ modern.     În cazul Carrefour, cele 15 hectare de depozite deservesc o reţea de peste 180 de magazine sub mai multe formate. Carrefour a intrat în România în 2001 cu un hipermarket în cartierul bucureştean Militari şi a ajuns astăzi al doilea retailer din România după cifra de afaceri totală de peste 1,2 mld. euro anul trecut, investind în noi magazine şi noi formate. Carrefour este de altfel jucătorul de comerţ modern din România care acoperă cele mai multe formate.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2