Tehnologii

169

Brandul Banat Bun a intrat în protofoliul GMP Advertising

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Brandul Banat Bun a intrat în protofoliul GMP Advertising, care lanseaza „Mezelul oficial al Tarii Banatului”, o campanie regionala de consolidare a brandului in fata marilor jucatori nationali din industria alimentara, destinata banatenilor get-beget.   Plecand de la insight-ul „Banatu-i fruncea”, directia creativa valorifica particularitatile lingvistice ale regiunii si mandria caracteristica locuitorilor acestuia. In acest context Banat Bun este un „insider”, care comunica si se comporta ca atare. Astfel, Banat Bun - Mezelul Oficial al Tarii Banatului devine noul slogan al campaniei.   "E foarte folositor sa lucrezi cu antreprenori si cu branduri locale, din foarte multe puncte de vedere. O sa punctez doar unul: antreprenorii sunt oameni cu deciziile la ei si care asculta consultantii, iar satisfactia muncii e foarte mare. Suntem bucurosi si pentru ca am construit un teritoriu distinct pentru Banat Bun, pe care putem comunica de acum inainte, indiferent ca e vorba de campanii de imagine, de produs sau tactice. Cultura locala ofera atatea lucruri savuroase de explorat", a declarat pentru Iqads Andreea Nemens, Director Executiv GMP Advertising. Campania de imagine include materiale outdoor, instore si radio in Resita, Timisoara si Arad.   "Suntem constienti pe deplin de responsabilitatea pe care ne-am asumat-o impreuna cu partenerii nostri de la GMP Advertising in momentul in care am „infipt stindardul” asumandu-ne ca suntem mezelul oficial al Tarii Banatului. Este in fapt o declaratie de valoare si suntem determinati sa o onoram prin calitatea produselor Banat Bun", spune Horea Zaha, CEO Banat Bun.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2