126

Anca Stroe, promovată în structurile internaționale ale Danone

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Directorul de Marketing al producătorului de iaurturi Danone România, Anca Stroe, a fost promovată în echipa care coordonează brandul Activia la nivel internaţional. Managerul va ocupa, începând cu luna august, funcţia de Market Strategies & Planning Director pentru Activia şi va lucra de la sediul Danone International din Paris, informează revista Progresiv.

  Reprezentanţii Danone România nu au precizat cine va ocupa poziţia de Director de Marketing după plecarea Ancăi Stroe. Cu o experienţă de opt ani în cadrul Danone, Anca Stroe a ocupat, din 2012, poziţia de Director de Marketing al companiei. A început ca Brand Manager pentru Actimel şi Danfruit., iar în 2009, a devenit Brand Marketing Manager pentru Activia şi Actimel, atât pentru România cât şi pentru Moldova. În ianuarie 2011 Stoe a devenit Brand Marketing Manager pentru România, Moldova şi Ţările Adriatice, pentru brandurile Nutriday, Casa Bună şi Cremosso. Danone România, liderul pieţei de iaurt, a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 456 milioane lei (102 milioane euro), în scădere cu 5% comparativ cu anul precedent. Fabrica Danone din București procesează anual în jur de 50 milioane litri de lapte şi lucrează atât pentru piața românească cât și pentru alte țări din Europa. De la intrarea pe piața românească, Danone a investit în operațiunile locale peste 340 milioane lei.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2