Tehnologii

167

Ana şi Cornel: un nou concept în vânzarea en gros şi en detail

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Compania „Ana şi Cornel” anunţă implementarea unui nou concept în vânzarea en gros şi en detail, prin deschiderea de standuri în zonele comerciale din pieţele agroalimentare.  Noul concept asigură o desfacere completă a produselor congelate şi a preparatelor din carne Ana şi Cornel.

  Vânzările ridicate obţinute în Ploieşti, unde un astfel de spaţiu funcţionează încă din 2003, au dus la decizia de extindere a acestui model de vânzare şi în oraşe precum Târgovişte, Bacău şi Bucureşti. Cu o suprafaţă de aproximativ 80 mp, fiecare stand oferă oportunitatea de achiziţie en gros şi en detail, reprezentând o soluţie viabilă atât pentru consumul zilnic, cât şi pentru clienţii specializaţi, ce îşi doresc să cumpere în cantităţi mai mari. Astfel, toţi se pot bucura de un preţ redus, datorită eliminării costurilor de distribuţie.   Cu o tradiţie de 20 de ani şi având peste 800 de angajaţi, compania a devenit unul dintre primii trei jucători de pe piață. Prin implementarea acestui nou sistem, Ana şi Cornel își continuă planurile de extindere și de introducere a soluțiilor eficiente și viabile pentru clienții săi, alocând o investiţie în construcţie şi echipamente în valoare de aproximativ 50.000 de euro până în prezent.   “Una dintre preocupările noastre constante este aceea de a implementa servicii noi și de a găsi modalități pentru a veni în întâmpinarea nevoilor tuturor clienților noştri. Demararea proiectului standurilor în martie 2015 a reprezentat încă un pas în acest sens, iar răspunsul pozitiv primit din partea lor, cât şi vânzările în creştere de la o luna la alta, ne arată că a reprezentat alegerea corectă. Pe viitor avem planuri de implementare a acestui concept de vânzare în Braşov şi Iaşi. În plus, decizia guvernamentală de micşorare a TVA-ului de la 24% la 9% începând din această lună, va conduce la beneficii pe termen lung, atât pentru companie, cât şi pentru întreaga piaţă de carne, determinând creşterea competitivităţii, a interesului clientului pentru produse de o calitate superioară, dar şi reducerea evaziunii fiscale. Hotărarea ne-a oferit încredere şi a determinat creşterea investiţiilor.” a declarat Carmina Paraschiv, Director General „Ana şi Cornel”.   Activitatea „Ana şi Cornel” este una complexă, reunind sub aceeaşi umbrelă zone distincte. Portofoliul companiei numără o gamă largă de produse din carne precum: salamuri, cârnaţi, specialităţi crud-uscate, semipreparate şi carne proaspătă de porc, vită şi pasăre. Produsele sunt comercializate într-o reţea de 100 de magazine proprii, cu distribuţie naţională asigurată către hipermarketuri pentru a satisface cei peste 3000 de clienţi proprii.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2