Stiri

170

Ana Maria Băjan, noul director de marketing al Caroli Foods Group

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) Producatorul de mezeluri Caroli Foods Group a numit-o pe doamna Ana Maria Bajan in pozitia de Marketing, Business Development & PR Executive Director. Ana Maria Bajan, care a ocupat mai multe pozitii in managementul Unilever South Central Europe, va coordona, incepand din luna septembrie a acestui an, toate activitatile de marketing si de relatii publice ale grupului, fiind totodata implicata activ in realizarea si implementarea strategiei de dezvoltare a producatorului de mezeluri. Anterior, pozitia de director de marketing al Caroli Foods Group a fost ocupata de Adrian Nicolaescu, care face parte, incepand cu luna februarie, din echipa retelei de supermarketuri Mega Image, tot in pozitia de director de marketing.  Ana Maria Bajan este licentiata a Facultatii de Relatii Economice Internationale, in cadrul Academiei de Studii Economice, absolvind si cursurile de Master in Marketing in cadrul aceleiasi institutii. Noul director de marketing al Caroli are o experienta profesionala de peste 14 de ani in marketing si comunicare, activand in cea mai mare parte in sectorul FMCG. Inainte de a se alatura echipei Caroli Foods Group, marketerul a ocupat diferite pozitii in cadrul Unilever South Central Europe, cele mai recente fiind cele de Marketing Manager, Customer Marketing Manager si Business Development Manager. Pe tot parcursul profesional, Ana Maria Bajan a contribuit si influentat direct activitati de crestere a performantei de brand, cresteri semnificative de market share, lansarea de noi produse si rebranding, category si business management, programe de succes in PR si digital. Totodata, a construit, dezvoltat si coordonat echipe multidisciplinare pe diferite piete din Europa Centrala si de Est. In cadrul Caroli Foods Group, Ana Maria Bajan se va ocupa de coordonarea activitatilor de marketing si comunicare externa pe toate pietele in care compania activeaza, dar si pe noile piete, fiind responsabila de relatiile cu toate publicurile tinta. Totodata, aceasta va contribui la realizarea si implementarea strategiei de dezvoltare a producatorului de mezeluri pentru consolidarea pozitiei de lider pe piata din Romania si indeplinirea obiectivului de a deveni cel mai respectat procesator de carne din Europa de Est.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2