Tehnologii

479

Ambalarea durabilă nu mai este o tendință, ci normă de funcționare pentru companiile de FMCG

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Durabilitate. Clienții o cer, autoritățile de reglementare o cer, și consumatorii o doresc. Consumatorii de astăzi sunt și mai conștienți de impactul lor asupra mediului, se arată într-un studiu publicat de FoodNavigator.

Rată mare de creștere

Studiul arată că rata de creștere a produselor durabile este de cinci până la șase ori mai mare decât media. Consumatorii se așteaptă la mai mult de la produsele pe care le achiziționează, iar ambalajul nu face excepție. Ei caută ambalaje care sunt regenerabile, reciclabile și compostabile.

 Un studiu Nielsen IQ a constatat că 78% dintre clienți apreciază durabilitatea, iar 43% își bazează deciziile de cumpărare pe impactul asupra mediului al ambalajului produselor.

În plus, consumatorii sunt dispuși să facă un efort conștient pentru a avea un impact pozitiv asupra planetei. Cercetarea Euromonitor a constatat că 44% dintre consumatori aleg ambalajele durabile și acordă prioritate declarațiilor de reciclare față de anumite materiale utilizate. Acest lucru indică o înțelegere largă și o conștientizare a practicilor de reciclare în rândul consumatorilor.

Peisajul în evoluție al așteptărilor sporite ale consumatorilor și al schimbărilor de reglementare modelează viitorul bunurilor de larg consum. Consumatorii își schimbă cheltuielile către produse cu afirmații legate de ESG.

Un studiu de cinci ani pe 44.000 de mărci și mărci private de la McKinsey & Company și NielsenIQ în mai 2023, a demonstrat că, în multe categorii, există o corelație clară și substanțială între cheltuielile consumatorilor și afirmațiile legate de sustenabilitate privind ambalajul produselor.4

Una dintre soluțiile de ambalare durabile pe care Huhtamaki le oferă clienților pentru a satisface aceste cerințe este tehnologia cartonului, folosind hârtie provenită din silvicultură certificată și durabilă. Folosind tehnologiile inovatoare de formare a hârtiei și bariere, companiile pot crea soluții de ambalare durabile din carton, care sunt reciclabile și funcționale, cu o durată de valabilitate comparabilă.

Soluții inovatoare de ambalare pe bază de hârtie, adaptate aplicațiilor FMCG

Huhtamaki inovează pentru a reproiecta viitorul ambalajelor durabile. Soluțiile sale durabile de ambalare din carton sunt concepute pentru a se potrivi cu funcționalitatea și performanța produsului ambalajelor din plastic rigid. Acest lucru face din carton o alegere inteligentă pentru clienții de bunuri de larg consum (FMCG) ai companiei.

Unul dintre produsele sale bine-cunoscute sunt recipientele și capacele pentru înghețată pe bază de hârtie pentru Carte D’Or, lansate în februarie 2022 în Marea Britanie.

Echipele creative și tehnice ale Huhtamaki dezvoltă împreună soluții de ambalare pe bază de hârtie personalizate pentru a sprijini (compania-mamă) tranziția Unilever de la recipientele tradiționale din plastic la cuve și capace de hârtie complet reciclabile.

Alegând ambalajul pe bază de hârtie Huhtamaki, clientul reduce utilizarea plasticului în cutiile de înghețată Carte D’Or cu 93%. Trecerea la ambalajele pe bază de hârtie reciclabilă va ajuta marca să elimine anual peste 900 de tone de plastic virgin în Marea Britanie.

În America de Nord, Huhtamaki a introdus ambalajul ICON®, o soluție inovatoare și reciclabilă de ambalare a înghețatei în noiembrie 2022 pentru a satisface cererea de ambalaje durabile. Ratele de creștere a ambalajelor în America de Nord sunt estimate la 2-3% pe an pe an pe piețele de vânzare cu amănuntul, servicii alimentare și FMCG.5 Ambalajul ICON® este realizat cu 95% material regenerabil, în combinație cu acoperirea barieră pe bază de apă proprie de la Huhtamaki, cu Carton certificat Sustainable Forestry Initiative (SFI).

În plus, tehnologia permite ambalajelor de înghețată să intre mai ușor în fluxul de reciclare existent din America de Nord, astfel încât consumatorii din SUA pot recicla recipientele și capacele de înghețată la fel ca alte produse din hârtie, cum ar fi ambalajele din carton pliat.

Sustenabilitate condusă de inovarea ambalajului

În calitate de lider în industrie, Huhtamaki a investit în tehnologii pentru a produce soluții de ambalare mai durabile din carton, fibre și tehnologii flexibile. De exemplu, soluțiile de fibre Huhtamaki oferă tehnologii de ultimă oră și brevetate atât pentru fibre turnate netede, cât și pentru ambalaje din fibre turnate brute.

Unele dintre produsele disponibile pe piață sunt capacele din fibră de la Huhtamaki pentru băuturi calde și reci pentru a se potrivi cu paharele de hârtie reciclabile de la pachet ale companiei, ambalajele cu ouă și ambalajele alimentare pentru alimente pe raft și aplicații în mișcare. Aceste soluții de ambalare din fibre turnate sunt înlocuitoare funcționale, performante, scalabile și necesare pentru plastic.

Huhtamaki demonstrează că poate crea soluții de ambalare noi, potrivite pentru viitor, care împinge limitele, colaborând cu clienții prin mai multe tehnologii, materiale și soluții de barieră alimentară de nivel înalt.

Huhtamaki este un furnizor de soluții și un partener strategic pentru clienți, cu o amprentă globală care să se potrivească cu clienții lor. Huhtamaki are o amprentă globală de fabrici de carton și fibre pentru a asigura o colaborare strânsă, co-creare, producție și transport. Huhtamaki are un portofoliu de inovații și o foaie de parcurs pentru soluții sustenabile pe viitor.

Echipa de inovare frontală a companiei urmărește nevoile și tendințele pieței pe termen lung la nivel global, deschiderea de inovații din perspectiva pieței, clienților, consumatorilor și a peisajului de reglementare. Prin valorificarea acestor perspective, echipele pot naviga în acest sens pentru clienții lor și pot dezvolta împreună inovații adaptate și pregătite pentru viitor.

Lucrul în parteneriat prin lanțul valoric

La nivel global, ambalajul are un rol fundamental în construirea unor sisteme alimentare durabile și rezistente. Pentru a crea un viitor mai durabil, Huhtamaki colaborează proactiv cu părțile interesate cheie, deoarece consideră că nicio organizație nu poate aborda provocările sustenabilității singură.

Împreună, toată lumea trebuie să construiască o înțelegere comună a dezvoltării durabile care să ia în considerare echilibrul dintre factorii de mediu, sociali și economici, pe baza conversațiilor bazate pe fapte.

Inițiativa Cup Collective, de exemplu, exemplifica angajamentul lui Huhtamaki de a face o schimbare sistemică pentru a demonstra că paharele de hârtie sunt reciclabile și reciclate. Cup Collective este un program unic de parteneriat european care se concentrează pe reciclarea paharelor de hârtie la scară industrială.

Lansat la Bruxelles în 2022 în colaborare cu Stora Enso, scopul său este de a face din reciclarea paharelor de hârtie o normă pentru toată lumea, făcând-o mai ușoară atât pentru consumatori, cât și pentru întreprinderi. Inițiativa, care vizează reciclarea și regenerarea paharelor de hârtie la scară industrială, vizând cel puțin 5.000 de tone în următorii ani, se extinde în Europa și prin proiecte în Asia.

La Huhtamaki, toată lumea contribuie la reproiectarea viitorului soluțiilor de ambalare durabile. Explorați modul în care tehnologiile sale de vârf vă pot ajuta să vă dezvoltați afacerea, având în același timp un impact pozitiv asupra mediului.

Referințe

1.​ McKinsey & Company. Prioritizing sustainability in the consumer sector.2​.​ NielsenIQ. Sustainability: the new consumer spending outlook.​  3.​ Euromonitor. 2022. Sustainable Packaging Features. 4.​ McKinsey & Company. Consumers are in fact buying sustainable goods: Highlights from new research.  5.​ Data provided by Huhtamaki.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2