Stiri

135

Alimentele, ultimele în topul cumpărăturilor online

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Cei mai multi romani opteaza pentru cumparaturi online efectuate o data la 3 luni (26%). Dintre acestia doar 15% au achizitonat produse alimentare si pentru ingrijirea casei, acestea fiind cumparate mai ales de persoanele cu un statut social scazut, arata cel mai recent raport de cercetare efectuat de compania Exact Cercetare si Consultanta, citat de Magazinul Progresiv. Mai mult de jumatate dintre persoanele din aceasta categorie au optat pentru produsele electronice sau electrocasnice, acestea fiind urmate de imbracaminte si jucarii (45%), parfumuri si produse cosmetice (395) si carti sau CD-uri – achizitionate de aproximativ unu din trei cumparatori (27%). Ultimele pozitii in topul cumparatorilor efectuate de romanii care opteaza pentru cumparaturi online o data la trei luni sunt ocupate de jucarii si jocuri (17%), produse pentru ingrijirea locuintei (8%) si produse alimentare (7%). (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2