Stiri

165

Agricola: Record la vânzarea de carne de pui

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) În primele nouă luni ale acestui an, Agricola Internaţional SA, cea mai importantă companie a Grupului de firme Agricola Bacău (în care este integrat lanțul de producție a cărnii de pasăre, rețeaua de magazine proprii fiind externalizată la finalul anului trecut) continuă să mențină o creştere a cifrei de afaceri de 8% față de perioada similară a anului trecut, ajungând în prezent la circa 269,182 mil. lei (față de 248,743 mil lei în 2013)   La nivelul întregului Grup de firme Agricola Bacău se înregistrează o cifră de afaceri de 462.324 mil lei, cu aproape 4% mai mult faţă de cifra de afaceri înregistrată  în primele nouă luni din 2013 (445,888 mil. lei).   „Creșterea vânzărilor de carne de pasăre cu 3300 de tone față de perioada similară a anului trecut (un plus de 13% în volum) reflectă obiectivele companiei pentru acest an. Totuși, aș sublinia că trimestrul al treilea al acestui an marchează câteva recorduri interne: am vândut în iulie-august-septembrie 9900 tone carne de pasăre, iar în luna septembrie 3525 tone de carne de pui – un record absolut pentru noi. De asemenea, am atins pragul de 22% produse din carne dezosate vândute, iar colegii mei își propun în viitorul apropiat să creștem acest procent la 25%, deci să obținem cât mai multe produse superior valorificate. De asemenea, în luna august am dat startul la exportul de produse din carne calibrate (greutate egalizată) în Anglia. Lansăm, în această perioadă, o nouă gamă de produse din carne proaspătă de pui, dedicată femeilor care au puţin timp de alocat gătitului. Nu în ultimul rând, începând cu luna august, am dublat cantitatea de Pui Fericit vândut (400 tone în trei luni)”,  declară Grigore Horoi, președintele AGRICOLA.   Vânzările cumulate la categoria preparatelor din carne realizate de compania Salbac, companie din cadrul Grupul Agricola Bacău, au crescut, valoric, în primele 9 luni ale acestui an, cu 11% faţă de aceeaşi perioadă din 2013, în condițiile unor cantități totale constante. Diferenţiat pe grupe de produs, în vreme ce vânzările de preparate și mezelurile fiert-afumate se înscriu în trendul pieței, adică scad în valoare cu 14%, vânzările de salamuri crud-uscate continuă ascensiunea semnificativă din ultimii ani și înregistrează o creștere valorică de 18% (+ 19% creștere în volume).  „Ocupăm poziția de lider național la salamurile crud-uscate în reţelele de retail modern din punct de vedere al cifrei de afaceri, cu 18% cotă de piață, iar în volume cu 13%. De asemenea, Salamul de Sibiu AGRICOLA a înregistrat la ultima măsurătoare (iunie- iulie) o cotă de piață valorică de 52,6%, respectiv o cotă în volum de 50,4% din total segment în România. Parafrazând o relatare, AGRICOLA produce Salam de Sibiu cât toți ceilalți jucători din piață la un loc. Ținem foarte mult la calitatea acestui produs, a tuturor produselor noastre, iar acest lucru se vede în fidelitatea consumatorilor, cărora le mulțumim”,  precizează Grigore Horoi. La categoria semipreparate şi produse de tip ready-meal, obţinute la fabrica Europrod, în primele 9 luni s-a înregistrat o creştere a vânzărilor de 18%, pe fondul creșterii volumelor comercializate pe piețele externe, preponderent în Danemarca și Franța. Avicola Lumina Constanța a comercializat în primele șase luni ale anului peste 43 mil. de ouă pentru consum, respectiv cu 24% mai multe decât anul trecut, reușind și o creștere a prețului mediu de 14% față de perioada de referință, în contextul în care anul trecut prețul ouălor pe piața internă s-a situat sub prețul de producție.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2