Stiri

104

Agricola estimează un plus de 10 % la produsele de post

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Vânzările produselor de post Agricola vor creşte cu 10% în perioada Postului Paştelui, comparativ cu perioada similară a anului trecut – estimează Europrod, companie a Grupului Agricola specializată în producerea de semipreparate şi produse „ready to eat”, noteaza Adevarul. Estimările companiei se bazează pe rezultatele vânzărilor de produse vegetale înregistrate în anul 2013, care au totalizat aproape 200 de tone - 11% din totalul vânzărilor de semipreparate şi ready meals,în condiţiile în care în anul precedent acestea reprezentau doar 7,6% din total. Potrivit Europrod, în perioada Postului Paştelui, vânzările la produsele vegetale reprezintă 30% din total vânzări, spre deosebire de alte perioade ale anului când produsele vegetale ating în jur de 2% din total vânzări, sezonalitatea acestor produse fiind accentuată. Cele mai vândute produse vegetale Agricola sunt: Hamburger vegetal, Pârjoale vegetale, Nugget vegetal, Şniţel vegetal şi Falafel – congelate sau refrigerate, în diverse forme de ambalare şi gramaje. (Mai multe, pe www.adevarul.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2