127

ACTIVIA provoacă din nou consumatorii

autor

MeetMilk.ro

distribuie

În această toamnă, ACTIVIA invită din nou consumatorii să adopte un stil de viață echilibrat cu obiceiuri sănătoase şi le recomandă să îşi planifice meniul şi să stabilească lista de cumpărături înainte de a ajunge în magazine, pentru a asigura familiei o alimentație corectă.

  Campania integrată de comunicare ACTIVIA are la bază o nouă provocare: adaugă starea de bine în coșul de cumpărături, consumă ACTIVIA zilnic, timp de 14 zile și, dacă nu ești mulțumită, primești banii înapoi. Campania „Provocarea ACTIVIA. Mulțumită sau banii înapoi” se derulează între 1 octombrie și 30 noiembrie 2015. Aceasta este susținută prin spot TV, activări in-store, promoții de produs și printr-un mix de acțiuni de relații publice.   Produsele aflate în promoție vor fi comercializate în supermarketuri şi hypermarketuri din toată țara. Aici vor avea loc evenimente dedicate campaniei, acţiuni de sampling cu noul ACTIVIA de băut cu prune şi consumatorii pot primi cadouri supriză care îi vor ajuta să îşi planifice lista de cumpărături.   Doar 16% dintre cumpărătorii care intră într-un magazin achiziționează iaurt. Cauzele sunt diverse: fie consumatorii nu l-au inclus pe lista de cumpărături, fie este prea frig în spațiul de iaurt, fie beneficiile produsului nu sunt bine cunoscute. Iaurtul ramâne un produs cu o rată de consum scăzută, comparativ cu alte țări din Europa – 7 kg pe cap de locuitor. În cadrul noii campanii ACTIVIA, cumpărătorii nu vor fi nevoiți să ajungă până în zona de frig unde se găsesc, de obicei, rafturile de iaurt; standuri mobile, în formă de coșuri de cumpărături, disponibile în toate zonele magazinelor, îi vor ajuta să pună starea de bine în coșul de cumpărături.   Pe platforma www.activia.ro/provocareaactivia/ consumatorii sunt încurajaţi să contribuie la crearea hărții stării de bine din România și să simuleze experiența unei sesiuni de cumpărături. Participarea la oricare dintre cele două provocări şi achiziționarea cel puțin a unui produs ACTIVIA poate aduce consumatorilor, pentru coșul zilnic de cumpărături, un premiu în valoare de 100 lei. ACTIVIA este marca aleasă de consumatorii din toată lumea drept iaurtul numărul 1*. În urma unei evaluări nutriţionale complexe a iaurturilor din gama ACTIVIA, Societatea de Nutriţie din România recomandă consumul zilnic de iaurt probiotic ACTIVIA, ca parte a unei alimentații echilibrate. Despre ACTIVIA   Iaurtul probiotic ACTIVIA se diferențiază prin prezența în conținutul său a fermentului Bifidus Actiregularis (denumirea științifică Bifidobacterium animalis, subspecia lactis, cod international CNCM – I -2494), care a fost selectat în urmă cu aproximativ 30 de ani dintr-un produs lactat tradiţional şi care este utilizat exclusiv de Danone. Numeroasele studii clinice au demonstrat în mod repetat că bacteriile Bifidus Actiregularis reușesc să traverseze bariera gastrică acidă și ajung vii în flora intestinală, în cantități mari. Fiecare pahar de ACTIVIA conține mai mult de 4 miliarde de fermenți Bifidus Actiregularis, în plus față de fermenții obișnuiți din iaurt. Toți acești fermenți activi din iaurt contribuie la menținerea sau refacerea florei intestinale, al cărei echilibru este extrem de important pentru sănătatea organismului nostru. Aliment esențial, cu o mulțime de nutrienți importanți pentru sănătate, cum ar fi: proteine, calciu, potasiu, fosfor, zinc, bacterii lactice vii, iaurtul ACTIVIA se poate integra foarte ușor în alimentația ta zilnică, la orice masă. Îl poți consuma dimineața, la micul dejun, asociat cu cereale, sau peste zi, ca gustare între mese, iar seara, iaurtul simplu poate completa o cină ușoară pe gustul tău. ACTIVIA a fost lansat pe piața românească în anul 2001, portofoliul mărcii curprinzând în prezent 24 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis. Produs în fabrica din București, ACTIVIA se exportă cu succes și în alte țări din Europa de Sud Est.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2