Stiri

147

74 % dintre britanici cred că prețurile la alimente vor crește după Brexit

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Cu spectrul unui Brexit haotic, 74% din consumatorii britanici cred că prețurile la alimente vor crește, după ce Marea Britanie va părăsi UE, dintre care unul din patru spune că se așteaptă ca prețurile la alimente să crească cu mult, a constatat un nou studiu citat de European Supermarket Magazine.   Potrivit sondajului efectuat de HIM, în prima săptămână din martie 2019, consumatorii mai în vârstă sunt mai preocupați de creșterea costului alimentelor, în timp ce un număr mare de respondenți scoțieni (37%) așteaptă alimente prețurile să crească cu "mult".   Cu toate acestea, studiul a constatat, de asemenea, că majoritatea consumatorilor (64%) nu intenționează să facă schimbări semnificative în obiceiurile lor de cumpărături pentru a se pregăti pentru Brexit, deși 13% dintre cumpărători intenționează să "stocheze" produsele alimentare.   Conservele sunt cele mai susceptibile de a fi stocate, a constatat studiul, cu 74% dintre cei care au început stocarea alimentelor din această categorie. Acestea sunt urmate de produsele alimentare ambalate cum ar fi pastele uscate, ceaiul și produsele de curățat de uz casnic.   Viziune pesimistă   "În mod surprinzător, cumpărătorii sunt relativ pesimiști, în privința impactului pe care îl va avea Brexit asupra finanțelor lor", a declarat Blonnie Walsh, manager senior la HIM. Cu toate acestea, în pofida unui consens general că prețurile la alimente vor crește, cumpărătorii nu intenționează să își schimbe cumpărăturile obiceiuri. Alte cheltuieli, cum ar fi hainele, mâncarea și sărbătorile, sunt mai mari la blocul de tocare.   "În timp ce cumpărătorii nu se așteaptă să-și schimbe obiceiurile de cumpărături ca urmare a lui Brexit, se așteaptă să fie probleme legate de disponibilitate. Ca urmare a volumului redus al stocurilor, unii cumpărători cred că vor fi împinși să utilizeze online pentru nevoile lor de băcănie.   "Acei comercianți cu amănuntul care lucrează în prezent online vor fi în măsură să atenueze impactul acestei percepții, însă acei clienți care se bazează exclusiv pe pista de magazin se confruntă cu provocarea de a gestiona această percepție și de a-și liniști clienții".

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2