Stiri

159

23 % din vânzările Mega Image sunt ”private label”

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Mega Image, retailerul cu cea mai mare rețea de magazine din România în funcție de numărul de unități, obține 23% din vânzările companiei prin intermediul mărcilor private, potrivit unui raport de sustenabilitate al grupului belgian Delhaize, proprietarul rețelei, informează revista Progresiv. Anul trecut, Mega Image a avut o cifră de afaceri de 530 de milioane de euro, astfel că valoarea vânzărilor generate de mărcile proprii ale companiei s-a ridicat la 122 milioane de euro. Principalele branduri proprii ale Mega Image sunt 365 (produse cu raport bun calitate-preț), Delhaize (în special produse premium aduse din import), Bio (produse alimentare organice), Eco (produse ecologice non-alimentare), Care (produse nealimentare), Le Boucher (carne proaspătă) și Gusturi Românești (produse alimentare tradiționale românești). (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2