Tehnologiieye

609

În 2016, Universal-Sălaj a avut o creștere de 17 %
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Compania Universal, producătorul sălăjean de preparate din carne marca Silvania Gourmet şi Silvania Gusturi Bune Ardeleneşti, a vândut în 2016 mezeluri de 12,5 mil. lei (2,7 mil. euro), în creştere cu 17% faţă de anul precedent, potrivit repre­zen­tanţilor companiei.   „Pentru anul 2016 discutăm de o  men­ţinere şi stabilizare a cifrei de afa­ceri pe clienţii mari din reţelele internaţionale de magazine şi o creştere de 17% per companie datorită ca­nalului de comerţ tradiţional.   Prin­ci­palii factori care au dus la creşterea cifrei de afaceri şi îmbunătăţirea marjei de profit sunt schimbările pe care le-am făcut asupra sortimentaţiei de produse şi rebrandingul imaginii produselor“, a declarat pentru ZF Andrei Pădurean, manager operaţional al companiei Universal SA, fiul proprietarului.

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.