Stiri

115

20 de magazine Angst lăsate ”în suspensie”

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(\Mediafax) Reţeaua Mega Image renunţă la unul din cele 20 de magazine Angst şi ar putea vinde alte două unităţi, potrivit angajamentelor convenite cu Consiliul Concurenţei pentru evitarea unei situaţii de poziţie dominantă în anumite zone din Bucureşti.

"Anul acesta discutăm preluarea magazinelor Angst de către Mega Image în Bucureşti. Vineri au fost puse în discuţie publică angajamentele pe care le-am discutat împreună cu cei de la Mega Image. În esenţă, ele înseamnă că din magazinele Angst pe care intenţionează ei să le cumpere, câteva dintre ele, în zonele unde concentrarea pe piaţă ar fi prea mare din înţelerea noastră, Mega Image se angajează să le vândă într-o anumită perioadă de timp, deci să-şi reducă puterea de piaţă în acele zone din Bucureşti", a declarat, luni, la conferinţa MEDIAFAX Talks about Competion, Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei. Consiliul Concurenţei a constatat că preluarea celor 20 de magazine poate conduce la consolidarea poziţiei puternice a Mega Image din zonele centrale ale Bucureştiului. Astfel, zonele pentru care instituţia şi-a exprimat îngrijorările de ordin concurenţial, respectiv reducerea posibilităţilor de alegere ale consumatorilor, sunt Amzei, Academiei şi Perla. Ca urmare, Mega Image a renunţat la achiziţionarea magazinului Angst Perla, prin încheierea unui act aditional la contractul de vânzare-cumpărare. Angajamentele propuse de Mega Image constau în cesionarea magazinelor Angst Amzei şi Angst Academiei sau a unuia ori mai multor magazine din reţeaua Mega Image, ale căror vânzări aferente anului 2013 sunt egale sau mai mari cu vânzările realizate de respectivele unităţi, informează Ziarul financiar. Anterior acestei tranzacții, Angst a avut o colaborare de aproape doi ani cu lanțul de magazine Carrefour, deținând în colaborare conceptul AngstExpres, devenit după ”divorț” CarrefourExpres. După cum se cunoaște, în acest magazine, compania deținută de omul de afaceri Sorin Minea, asigura aprovizionarea cu produse din carne, iar retailistul francez asigura aprovizionarea cu majoritatea celorlalte produse alimentare. Bineînțeles, Angst rămâne unul dintre furnizorii de bază ai rețelei Carrefour, precum și a celorlalte mari rețele de hipermaket-uri din România.(N.R.)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2